Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:En mijn merrie, staat er al jaren, niet echt een klik mee, eigenlijk nooit zin gehad om ermee te beginnen.
Sinds kort ben ik dan uiteindelijk met haar aan het werk. En nu betrap ik mezelf erop dat ik voor het eerst tussendoor even ga aaien, in de winkel wat lekkers meeneem speciaal voor haar, ik ga haar noemen in gesprekken. Andersom begint zij voor me te werken, het is een enorm koppig karakterdier maar waar ik voorheen tegen haar moest vechten omdat ik gewoon geen invloed had, laat ze zich nu overhalen. Ze sluit me niet meer buiten als ze bang wordt en blokkeert.
Ik denk dat mijn hart zo vol heeft gezeten van mijn andere paard dat ik haar nooit een eerlijke kans gegeven heb.
Pas nu kan ik haar toelaten, laat zij mij in ruil ook toe en krijgt onze band een kans om te gaan ontwikkelen.
Als je hart nog vol zit van je andere paard dan krijgt de 'nieuwe' geen eerlijke kans
Apple schreef:Dit is ook heel waarAls je hart nog vol zit van je andere paard dan krijgt de 'nieuwe' geen eerlijke kans
![]()
En als er dan weer ruimte is dan kom je er vanzelf achter dat de 'nieuwe' ook een heel erg leuk paard is met een geheel eigen karakter