Ik zou de hulp van jouw ouders aangrijpen. Persoonlijk heb ik liever schulden bij mijn ouders dan dat ik financieel afhankelijk wordt van een "wildvreemde" bijrijder.
Misschien dat een vriend(in) hem wilt verzorgen en meebetaalt? Of je kunt het aan je ouders vragen? Nu absoluut nog NIET verkopen! Straks heb je werk en is je paard weg... Zet het allemaal even op een rijtje en denk goed na, doe alles rustig zodat je geen foute beslissingen kan maken. Het komt vast wel goed! Xxx en veel succes!!
Soms is verkopen wel de beste optie. Het doet even pijn, maar als je een goed adres vindt voor je ruin, geeft dat je rust en kan het je leven wat makkelijker maken. Ik zou het zelf in ieder geval wel serieus overwegen als ik in jouw schoenen zou staan.
Ik moet hier even niet mijn mening geven, anders heb ik ruzie denk ik...
Maar verkopen zou ik wel als optie open houden. Stel er komt opeens een grote postenkost, wat dan? Ik zou op die manier geen paard kunnen hebben. Maarja, ligt misschien ook aan mij
Anoniem
Geplaatst: 19-01-16 22:09
Hey!
Heb je er nog over nagedacht om te solliciteren bij ons?
Ik heb beslist dat ik terug naar school ga om te studeren. Ik zal voor drie jaar (of misschien wat langer, weet nog niet hoe het gaat lopen) toegepaste psychologie studeren aan de hogeschool. Ik neem de hulp van m'n ouders aan, maar ik houd de optie open om eventueel m'n ruin te verkopen. Tuurlijk zal ik ook zelf bijbetalen wat ik kan.