kimmie636 schreef:Een altijd lege portemonnee en wat blauwe plekken maar gelukkig nooit wat ergs.
Wil je over 40 jaar nog wel eens horen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Sinds 2 jaar loop ik bij een fysio en zijn mijn rugklachten minder. Al die klappers zijn niet goed voor je lijf.
(gelukkig niet mijn eigen paard) en nog een litteken net onder mijn sleutelbeen, door een paard wat me omver had gerend en bovenop me kwam staan.
en slijmbeursontstekingen van het dagelijks uitmesten en vegen met te zwaar materiaal. (nu ik alles in eigen bezit/beheer heb, heb ik dat materiaal aangepast aan voor mij hanteerbaar spul)
Aan alle ehm... inmiddels 14, van wie we er nu nog 9 hebben.
) en ontwrichte ledematen en dan heb ik vast nog wat verdrongen.
Morrie schreef:na 50 jaar paarden is er wel e.e.a. stuk gegaan aan mijn lijf..... blijvend: na een hap in mijn arm is er een bult in een spier van mijn bovenarm gebleven, mijn rechter SI gewricht (rug) is niet meer helemaal jofel na een val, de linkerhelft van mijn gezicht is wat verfrommeld na een val, mijn neus is een paar x gebroken vroeger door die fijne caps met zo'n elastiekje onder je kin (toen had je nog geen andere) en ik heb een flubberknie: knieschijf schiet er steeds uit, geen banden meer, maar als ik een nieuwe knie krijg, kom ik nooit meer op een paard en ik ben nog geen 60, dus dat wil ik niet![]()
en dan de nodige kapotte middenvoetsbeentjes en tenen van de lomperikjes die het nodig vonden om even op mijn voeten te landenen slijmbeursontstekingen van het dagelijks uitmesten en vegen met te zwaar materiaal. (nu ik alles in eigen bezit/beheer heb, heb ik dat materiaal aangepast aan voor mij hanteerbaar spul)
Mijn paard is nu 17, ik hoop dat hij nog heel lang blijft, we worden samen oud, hij heeft ook de nodige mankementjes opgelopen in de loop der jaren

en in het begin toen ik hem net had ook regelmatig een blauwe voet of teen. Gelukkig nog nooit iets heel ernstigs!