Arme mannen van paardenmeisjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:03

xxdomiixx schreef:
Mijn vriend is altijd heel geinteresseerd en vraagt ook altijd wat het is en waarom het ene paard zo loopt en het andere zo. Hij zoekt ook artikelen op om dingen te weten te komen. Hij weet inmiddels wat de loodlijn is en dat het paard daar niet achter mag komen, en wat in de krul trekken is en takt. Hij snapt vast nog meer maar vind dit al super knap van hem. Hij heeft soms ook commentaar op wat ik doe omdat hij het dan ergens anders gelezen heeft dat ... of dat ik ooit gezegd had dat ... en waarom ik het nu dan zo doet.. Onthoud alles :p

Leuk hoor, koester dat maar zo'n geinteresseerde vriend!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:05

xxdomiixx schreef:
Mijn vriend is altijd heel geinteresseerd en vraagt ook altijd wat het is en waarom het ene paard zo loopt en het andere zo. Hij zoekt ook artikelen op om dingen te weten te komen. Hij weet inmiddels wat de loodlijn is en dat het paard daar niet achter mag komen, en wat in de krul trekken is en takt. Hij snapt vast nog meer maar vind dit al super knap van hem. Hij heeft soms ook commentaar op wat ik doe omdat hij het dan ergens anders gelezen heeft dat ... of dat ik ooit gezegd had dat ... en waarom ik het nu dan zo doet.. Onthoud alles :p

Wauw, mijn vriend rijd zelf wel maar dit soort dingen vind hij echt maar onzinnig om zijn tijd aan te besteden. :=

Mijn moeder luisterde vroeger op de manege vaak naar de les, en met vrijrijden riep ze dan opeens ja wel je handen rechtop hé. Hoorde je opeens alles voorbijkomen wat in de les ook gezegd was. :')

Wilawander

Re: Arme mannen van paardenmeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:12

Iemand een idee waar gek van paarden te bestellen is? bij bol.com alleen als E book helaas. Of iemand die hem weg wil doen?

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:17

Wilawander schreef:
Iemand een idee waar gek van paarden te bestellen is? bij http://bol.com alleen als E book helaas. Of iemand die hem weg wil doen?

Divoza. :)

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:19

Gypsy schreef:
xxdomiixx schreef:

Wauw, mijn vriend rijd zelf wel maar dit soort dingen vind hij echt maar onzinnig om zijn tijd aan te besteden. :=

Mijn moeder luisterde vroeger op de manege vaak naar de les, en met vrijrijden riep ze dan opeens ja wel je handen rechtop hé. Hoorde je opeens alles voorbijkomen wat in de les ook gezegd was. :')

haha ik hoop dat hij ooit zelf er op wil stappen :p maar dan liefst niet mijn paard maar een ander groot paard (hij is bijna 2 meter dus kan bijna meelopen met mijn paard van 158cm). Maar goed hij is echt geweldig en voorheen durfde hij ook echt niet bij het paard in de buurt te komen en nu.. Hij borstelt en laatst een hoef opgetilt (uitkrabben komt nog wel), houd het touwtje vast als we longeren en ik er op zit voor houding en zit, wandelt er mee in het bos (terwijl mijn paard geen held is en soms wegspringt, werken we nog aan). En dat in 8 maanden :D wie weet haha.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:39

Gypsy schreef:
Wilawander schreef:
Iemand een idee waar gek van paarden te bestellen is? bij http://bol.com alleen als E book helaas. Of iemand die hem weg wil doen?

nee helaas die hebben alleen Knettergek van paarden, het 2e deel. Of ik zoek niet goed.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 18:04

Wilawander schreef:
Gypsy schreef:

nee helaas die hebben alleen Knettergek van paarden, het 2e deel. Of ik zoek niet goed.

Oh dan heb ik de laatste gehad? heb 'm een week geleden daar besteld. :P