Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AmoorM schreef:MyHorseGirl schreef:Zo veel mensen zo veel wensen.. Iedereen heeft gewoon z'n eigen ideeën en idealen. Voor jou is misschien vier uur weidegang per dag genoeg en de ander wil weer 24/7. Prima, ieder zijn ding. Je mag daarover discussieren, maar ik vind het af en toe wel ver gaan hoe iemand zijn mening wil opdringen. Helaas is het niet voor iedereen om gewoon te accepteren dat iedereen anders is!
Sporen vind ik wel een ander verhaal, daar wordt tegenwoordig zo verkeerd mee omgegaan. Je ziet ze veel voorbijkomen.. Met sporen rijden en ze voor de verkeerde doeleinden gebruiken. Is gewoonweg zonde. Maar goed, dat is wederom een mening. Dat zal zo blijven.
Maar wat vindt jij verkeerde doeleinden? De een rijdt met sporen voor Z oefeningen en de ander om voorwaarts te rijden. Of om het wijken ect.. Of de één rijdt er standaard mee en de ander een paar weken om even over en dood punt te gaan en bouwt het daarna weer af.
Er zijn zoveel verschillende manieren en theorieën. Ik denk dat je stapel gek wordt als je je van iedere bokker iets moet aantrekken. En je op den duur helemaal niet meer normaal met paarden kunt om gaan of kunt rijden omdat je bang bent dat je het steeds verkeerd doet.