Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Luna2006 schreef:Ik hoor van verschillende fotografen dat het niet goed geregeld was.
Als je enkel jill haar foto's wilt plaatsen (wat je volste recht is) vraag dan een fotoshoot aan. Ja dat kost wat meer maar is wel zo eerlijk tegenover iedereen, ook tegenover jill
Lara_Silver schreef:Zo hee wat heb jij een gaaf paard zeg! Wat heeft hij trouwens een fijn neusje voor een PRE, zorgt echt voor een bijzondere uitstraling.
Wat jammer trouwens dat de TS zo aangevallen wordt, onenigheid kan altijd, maar waarom dan in haar fototopic en niet netjes via PB?
Anyways, ben benieuwd naar je toekomstige topics TS.
Mocht je dat niet willen doen, dan houd het voor mij op. Misschien iets om mee te nemen voor je volgende meeting die je (wilt) gaat organiseren.Cchanny schreef:Eva, natuurlijk mag jij zelf bepalen welke foto's je plaatst. Ik heb het daar ook helemaal niet over. Het gaat mij er om dat je mij en de andere 2 fotografen benoemd. Alleen benoemd. Reclame heb ik niet nodig. Het is mijn hobby niet mijn werk. en natuurlijk is het vrijwillig. Maar het gaat mij er dan om dat je Jill dan alleen had moeten boeken en niet ons dan voor piet snot moeten uitnodigen. Waarschijnlijk had ik dan de keuze gemaakt om niet mee te gaan. Echter hoop ik dat de andere modellen er wel van genoten hebben dat er 4 fotografen waren en ons alle 4 kunnen waarderen.
Daarbij weet ik ook wel dat het bij foto's maken draait om smaak. Daarom zeg ik ook niet dat je mijn foto's moet plaatsen, ik vind het alleen net zo eerlijk om ons alleen te benoemen. Daar gaat het mij om, dan gaat het niet eens om reclame. Maar gewoon puur een naam, het principe. Vooral als organisator van een meeting. Juist omdat het vrijwillig en juist omdat wij er tijd insteken is een stukje met de namen van de fotografen wel op zijn plaats, als bedankje.Mocht je dat niet willen doen, dan houd het voor mij op. Misschien iets om mee te nemen voor je volgende meeting die je (wilt) gaat organiseren.
Nu wil ik wel even zeggen dat ik als fotograaf niet in die groepsap heb gezeten. Die redenen weet je, dus vind dat een beetje typisch en lichtelijk naar de kinderachtige kant op.

En mooie foto's zijn er gemaakt!