super mooie foto's van mijn stoere PRE

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: super mooie foto's van mijn stoere PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:32

Eva ik hoorde al van jill dat je dr wou betalen voor de shoot, maar dan had je dat gewoon van te voren moeten aangeven in de groepsapp..

Want dan had ik namelijk geen tijd gemaakt voor een slecht georganiseerde "fotomeeting"

Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, mijn broek zakt er in ieder geval van af..

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 18:38

Jeetje nathalie wat maak jij overal probleem van zeg. Ik heb jill niet betaald. Ik heb gewoon netjes de foto's op na bestelling betaald. Zoals jullie dat ook voorstelde. Ik hoop nou dat je ophoud met mijn dingen zo negatief te maken, want er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan jou foto's plaatsen lijkt me :)
En jammer dat je het nu opeens een slechte meeting vond terwijl iedereen super positief was, waaronder jij zelf ook. En de meeting was ieder voor zich en vrijwillig. Dus dat je zelf naar deze verschrikkelijke meeting bent gekomen en jou foto's niet gedeeld worden kan ik niet zo veel aan doen.
Laatst bijgewerkt door jUst_eVa op 19-11-15 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:40

Wat een mooi paard! En echt prachtige foto's!

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:40

Sorry maar hierin wil ik nathalie toch echt in bijtreden. Dit is gewoon niet netjes van jou. Heb van 2 andere personen gehoord hoe het eraan toe is gegaan...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:42

T gaat niet eens om t plaatsen van mijn foto's |o maar goed ik hou dr over op want kost onnodige energie..

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 18:45

En hoe is het er dan aan toe gegaan als ik vragen mag? Dit is gewoon bewust de boel verdraaien, om..? Jaloezie? Ik heb zelfs gesprekken van het groeps gesprek waar staat dat ze het ook super leuk vond.

En je kan het ook omdraaien, ik plaats foto's van Jill, als ik dan allemaal andere namen er bij zet valt haar eigen naam weg en ziet iedereen wel haar fotos.

Maar ik reageer verder niet meer, want deze leeftijd heb ik gehad :)

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 18:45

Ricie schreef:
Wat een mooi paard! En echt prachtige foto's!

Bedankt! <3

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:58

Ik hoor van verschillende fotografen dat het niet goed geregeld was.
Als je enkel jill haar foto's wilt plaatsen (wat je volste recht is) vraag dan een fotoshoot aan. Ja dat kost wat meer maar is wel zo eerlijk tegenover iedereen, ook tegenover jill

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 19:18

Luna2006 schreef:
Ik hoor van verschillende fotografen dat het niet goed geregeld was.
Als je enkel jill haar foto's wilt plaatsen (wat je volste recht is) vraag dan een fotoshoot aan. Ja dat kost wat meer maar is wel zo eerlijk tegenover iedereen, ook tegenover jill

Jammer, want op de mist na was het een leuke dag vonden wij zelf. Jammer dat dat nu opeens anders is.

En nogmaals, dit was een VRIJWILLIGE meeting, dus altijd een risico bij ieder voor zich als fotograaf zijnde lijkt me.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:25

Zo hee wat heb jij een gaaf paard zeg! Wat heeft hij trouwens een fijn neusje voor een PRE, zorgt echt voor een bijzondere uitstraling.

Wat jammer trouwens dat de TS zo aangevallen wordt, onenigheid kan altijd, maar waarom dan in haar fototopic en niet netjes via PB?

Anyways, ben benieuwd naar je toekomstige topics TS. :)

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 19:40

Lara_Silver schreef:
Zo hee wat heb jij een gaaf paard zeg! Wat heeft hij trouwens een fijn neusje voor een PRE, zorgt echt voor een bijzondere uitstraling.

Wat jammer trouwens dat de TS zo aangevallen wordt, onenigheid kan altijd, maar waarom dan in haar fototopic en niet netjes via PB?

Anyways, ben benieuwd naar je toekomstige topics TS. :)

Bedankt voor je lieve reactie! Ik heb hem ook bewust daar op uit gekozen want ik hou niet zo van rams neuzen! En ook zonder brandmerk was wel een eis haha.

En de reacties verder, ga ik maar niet meer op in, en als jullie door gaan, ik heb net even screenshots gemaakt uit de groeps app waar toch duidelijk staat hoe super leuk nathalie/iedereen de meeting hem vond en dat we hem snel weer over moesten doen :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:07

Eva, natuurlijk mag jij zelf bepalen welke foto's je plaatst. Ik heb het daar ook helemaal niet over. Het gaat mij er om dat je mij en de andere 2 fotografen benoemd. Alleen benoemd. Reclame heb ik niet nodig. Het is mijn hobby niet mijn werk. en natuurlijk is het vrijwillig. Maar het gaat mij er dan om dat je Jill dan alleen had moeten boeken en niet ons dan voor piet snot moeten uitnodigen. Waarschijnlijk had ik dan de keuze gemaakt om niet mee te gaan. Echter hoop ik dat de andere modellen er wel van genoten hebben dat er 4 fotografen waren en ons alle 4 kunnen waarderen.

Daarbij weet ik ook wel dat het bij foto's maken draait om smaak. Daarom zeg ik ook niet dat je mijn foto's moet plaatsen, ik vind het alleen net zo eerlijk om ons alleen te benoemen. Daar gaat het mij om, dan gaat het niet eens om reclame. Maar gewoon puur een naam, het principe. Vooral als organisator van een meeting. Juist omdat het vrijwillig en juist omdat wij er tijd insteken is een stukje met de namen van de fotografen wel op zijn plaats, als bedankje. :) Mocht je dat niet willen doen, dan houd het voor mij op. Misschien iets om mee te nemen voor je volgende meeting die je (wilt) gaat organiseren.

Nu wil ik wel even zeggen dat ik als fotograaf niet in die groepsap heb gezeten. Die redenen weet je, dus vind dat een beetje typisch en lichtelijk naar de kinderachtige kant op.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:17

Ik vind het persoonlijk ook erg kinderachtig ts maar aan te blijven vallen in haar topic. Daar opent ts geen topic voor. Ze wilt haar knappe paardje showen.

Na een keer iets gezegd te hebben moet het wel genoeg zijn,ipv er over door te blijven gaan.

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 20:26

Cchanny schreef:
Eva, natuurlijk mag jij zelf bepalen welke foto's je plaatst. Ik heb het daar ook helemaal niet over. Het gaat mij er om dat je mij en de andere 2 fotografen benoemd. Alleen benoemd. Reclame heb ik niet nodig. Het is mijn hobby niet mijn werk. en natuurlijk is het vrijwillig. Maar het gaat mij er dan om dat je Jill dan alleen had moeten boeken en niet ons dan voor piet snot moeten uitnodigen. Waarschijnlijk had ik dan de keuze gemaakt om niet mee te gaan. Echter hoop ik dat de andere modellen er wel van genoten hebben dat er 4 fotografen waren en ons alle 4 kunnen waarderen.

Daarbij weet ik ook wel dat het bij foto's maken draait om smaak. Daarom zeg ik ook niet dat je mijn foto's moet plaatsen, ik vind het alleen net zo eerlijk om ons alleen te benoemen. Daar gaat het mij om, dan gaat het niet eens om reclame. Maar gewoon puur een naam, het principe. Vooral als organisator van een meeting. Juist omdat het vrijwillig en juist omdat wij er tijd insteken is een stukje met de namen van de fotografen wel op zijn plaats, als bedankje. :) Mocht je dat niet willen doen, dan houd het voor mij op. Misschien iets om mee te nemen voor je volgende meeting die je (wilt) gaat organiseren.

Nu wil ik wel even zeggen dat ik als fotograaf niet in die groepsap heb gezeten. Die redenen weet je, dus vind dat een beetje typisch en lichtelijk naar de kinderachtige kant op.

Hoi chantal,

Nogmaals, het gaat er totaal niet om of ik jullie foto's niet mooi vind of dat ik er niet blij mee ben. Want dat ben ik juist wel. En ik heb er bewust voor gekozen dat ik jill alleen heb genoemt en ook alleen haar fotos heb besteld want die vind ik net wat scherper en mooier.
En ik heb het even overlegd met meerdere mensen, maar die zouden het ook niet fijn vinden als er meerdere fotograven genoemd zouden worden maar foto's van 1 fotograaf.
En ik wilde zowieso ook nog een ander topic maken met foto's van alle paarden en alle fotograven, maar dat lijkt me nu geen goed idee meer.

En mee eens met marlis, waarom alles zo in m'n topic. Je hebt m'n nummer, had het even geappt. Had ik het eventueel nog willen aanpassen voor je. :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:28

Moderatoropmerking:
Dit is geen discussie om hier in het topic te voeren, dat kan prima via de pb uitgesproken worden.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:31

Foto 3 is echt waanzinnig! Wat n blik! <3

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 20:41

YildizArabs schreef:
Foto 3 is echt waanzinnig! Wat n blik! <3

Ja gaaf he! En hij lijkt zo stoer haha maar van binnen piep klein

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 21:46

Ik ga me verder niet in de discussie mengen, moet zeggen dat ik nog nooit zo vaak mijn naam heb gelezen in een topic van bokt :+ :P
Mochten mensen nog vragen hebben dan kunnen jullie die via PB aan mij stellen.
Ik wil alleen even kwijt dat Eva netjes foto's heeft nabesteld (en dus ook betaald!) en dat ze naar mijn mening vrij is om te kiezen welke foto's ze laat zien op Bokt. Ik had begrepen dat ze nog een ander topic wou maken met foto's van de andere fotografen, ik neem aan dat hier dan ook netjes hun namen in worden vermeld en dat het hiermee opgelost is. :)

Ontopic:
Eva, je had een prachtig paard om te fotograferen! Het was een paard met een enorme uitstraling wat terug te zien is op de foto's, en wat kon 'ie lopen zeg <3

Elvv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:06

Wauw! <3

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:56

Wat een gave foto's! Erg mooi exemplaar, ,mooie uitstraling. Ik hou van fijne koppies bij een PRE.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 23:45

Knap paard! En echt leuke foto's :)

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 07:54

Wat een prachtig paard zeg <3

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 10:07

wauw wat een prachtig paard <3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 11:08

Knapperd hoor!
En die ogen! <3

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 11:15

Knap paard heb je :) En mooie foto's zijn er gemaakt!