Mandy_B schreef:lovesal schreef:Ja leuk allebei 1 van Amazing starZijn moeder is een Emilion x Koopman, helemaal springgefokt. Hij is een maand terug gemeten op 1.57! Hopelijk groeit hij nog een beetje door.. En die van jou?
Grappig bewust voor een (meer) dressuurhengst gekozen? oo ook nog een kleintje.. Ja die van mij is twee maanden terug gemeten op 159 hoop ook dat die nog wel een stukje gaat groeien. Die van mij komt uit een merrie houston X Sultan. Mams is zelf 1,75 dus ben benieuwd wat mijn ukkie gaat doen.
Wanneer ga jij hem laten castreren of is hij al ruin?
Ja bewust voor gekozen! Het was ook eigenlijk de bedoeling om maar 1 veulentje te fokken, maar ondertussen is mijn merrie al weer voor de 3de keer drachtig
oh die van jou ook nog niet zo groot dus! Mijn merrie is zelf niet groot, maar 1.60 maar ik ben zelf ook klein, dus ik heb ook niet een hele grote nodig
die van mij is nog hengst! Weet nog niet wanneer ik hem ga castreren en die van jou?
Zijn moeder is een Emilion x Koopman, helemaal springgefokt. Hij is een maand terug gemeten op 1.57! Hopelijk groeit hij nog een beetje door.. En die van jou?

blijft gewoon netjes staan als de kids om m heen hangen!

dus wek degelijk kans op nog meer schimmels