Dankjullie wel allemaal! Ik weet dat het een heel groot project is en ik heb er eigenlijk niet super veel ruimte voor, maar alles beter dan wat ze hadden denk ik zo.
Ik heb ook veel PB's gehad, dankjullie wel daarvoor! Daar vragen mensen of ze er 1 of 2 kunnen overkopen om ook al wat werk uit handen te nemen. Ik weet nog niet precies wat hengsten en merries zijn. Ik weet alleen dat er 4 merries bijzitten en 8 hengsten als ik het goed heb gezien. 3 jaarlingen zijn hengsten en hebben erg goede engelse bloedlijnen. De veulens komen wel uit gekeurde ouder dieren, maar zit alleen gewoon paspoort en chip bij omdat dus alles ineens is overgenomen.
Als ik straks weet wat, wat is en het gene wat een beetje goed is wil ik gelijk een goed huisje voor gaan zoeken en zal ik het hier neerzetten. Wil wel erbij vertellen dat het geen pony's zijn van €50,- want ik heb ze zelf ook moeten kopen en wil er niet bij inschieten natuurlijk 
Het merrietje met het paarse halster zal voorlopig hier blijven want die kan ik echt niet verkopen zoals ze er aan toe is.
Het merrietje net:

Foto's van de jaarlingen:

En nog een paar veulentjes: