Dressuur springen endurance cross. Draait nergens z'n hoef voor om zal dit allemaal op l/m niveau kunnen (k2). Ook niks is te gek voor hem van schrik training tot carrousel op open dagen tot Sint intochten hij heeft het allemaal gedaan
ClauH
Geplaatst: 14-11-15 22:53
De vriendelijkste
blackflicka
Geplaatst: 14-11-15 23:00
Ik heb het paard dat de diepvries omgebouwd tot voerkist probeert te openen. . En na een poets beurt lekker in de modder rolt.
JenteC
Geplaatst: 14-11-15 23:01
de hondvriendelijkste en daarnaast ook de knuffeligste, je kunt bijna geen foto maken als je alleen ben omdat ze gelijk naar je toe komt lopen voor een dikke knuffel op de foto had ik der vast en iemand anders maakte de foto dus dat ging wel ongeveer naast hondvriendelijkste en knuffeligste is ze ook de braafste 1,5 jarige! trekt zich niks aan van blaffende honden, hard rijdende vrachtwagens die langs haar heen sjeesen tijdens een wandeling en een deken opdoen voor de eerste keer is de normaalste zaak van de wereld. En de laatste voor vandaag; ze is ook super slim, wil haar gaan beleren voor de kar en toen ik zij/achter haar ging staan en stap zei tijdens het langelijnen stapte ze ook echt weg en is ze geen 1 keer omgekeerd en dat de eerste keer! een knap toppertje van 76 cm denk niet de kleinste maar wel een ini mini
Kanto
Geplaatst: 14-11-15 23:11
.
Laatst bijgewerkt door Kanto op 08-07-24 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt