Ben je bekend in de paardenwereld? Via via is vaak goede business! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben je bekend in de paardenwereld? Via via is vaak goede business! keona schreef:Ik zeg ook kijk bij de gelderse paarden. Of lusitano paarden. Een pre of andalusier zou ik weer niet doen gangwerk is vaak niet goed genoeg en ook zeker niet vergelijkbaar met een lusitano
Desiree schreef:keona schreef:Ik zeg ook kijk bij de gelderse paarden. Of lusitano paarden. Een pre of andalusier zou ik weer niet doen gangwerk is vaak niet goed genoeg en ook zeker niet vergelijkbaar met een lusitano
Dat is de eerste x dat ik dat hoor.
Mensen willen heel veel, alleen willen ze niet betalen. Anderen moeten voor een paar centen een goed paard fokken, en dan durven ze er nog minder dan het dekgeld te bieden.
En een ander kan jaren opleiding er in steken, en dan willen ze ook niet over de brug komen.
vosje2010 schreef:Een PRE maait vaak met de voorbenen, dat is erin gefokt en blijft erin omdat de Spanjaarden dat mooi vinden.
Lusitano's hebben dat niet.
kimberlyve schreef:Is vast al gezegd maar mijn mening
Zou ik toch doorzoeken voor een wedstrijd paard. Dit is wat je wilt en als je dan een recreatie paard gaat kopen ga je daar "spijt" van krijgen... het gaat toch kriebelen op een gegeven moment. Dus ik zou nog even geduld hebben en verder zoeken staat vaak leuke op fb pagina /marktplaats
Succes!
damian23 schreef:kimberlyve schreef:Is vast al gezegd maar mijn mening
Zou ik toch doorzoeken voor een wedstrijd paard. Dit is wat je wilt en als je dan een recreatie paard gaat kopen ga je daar "spijt" van krijgen... het gaat toch kriebelen op een gegeven moment. Dus ik zou nog even geduld hebben en verder zoeken staat vaak leuke op fb pagina /marktplaats
Succes!
Wat is een wedstrijdpaard?