Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga zo door, jullie zien eruit als een topcombinatie.
moest soms een traantje wegpikken zo lief... En leuk om te horen dat andere mensen zulke dingen zien! Rohol schreef:Wat een leuk paardje, prachtige kleur. Misschien is het al eerder gevraagd, maar wat is het voor kruising?
Geniet van hem in de toekomst!
Leonyvk schreef:Ah wat een leuk beesie, lijkt wel een koppie van de mijne, wie is de fokker?
2a54z6e45r6r schreef:Welke kruising is dit (heb er waarschijnlijk over gelezen)? Wat een knap paardje zeg!
Nann__ schreef:Wat mooi om te zien dat jullie het zo leuk samen hebben en genieten van elkaar!
Welke stal sta je als ik vragen mag?
Calanddra schreef:Hey jullie deden mee in Elst toch?Met t kijken van de foto's dacht ik he die komt me bekend voor
Geweldig diertje heb je!!
Marlou_ schreef:Wat een onwijs leuke pony!! Ik vind de foto met dat muzieknootje op z'n kont echt heel erg mooi.
En dat vsn je milt is niet niks zeg! Ben je daar helemaal van hersteld?
jecco_ellen schreef:Jeetje wat heb jij al wat meegemaakt in de tussentijd! Jeetje je milt gescheurd! Is dat wel weer helemaal goed gekomen?
Gelukkig heb je Marley niet weggedaan.
Wij stonden bij jullie op het veldje bij de Loonse drunense duinen.
Prachtige pony vond ik hem.
En die foto in de duinen is ook mooi geworden zeg!
Veel plezier nog met hem
xSBSx schreef:ken je van YouTube! hoe beviel het boomloze zadel jou? overweeg om er 1 te gaan kopen.
MadeeFleur schreef:Wat mooi geschreven Feline!
Nooit geweten dat jullie zoveel struggles hadden toen der tijd, want meaan wat een verschil met nu zeg!
Wens jullie nog veeeele jaartjes toe!![]()
![]()
xDenies schreef:Prachtig topic! Super toffe fotos.
Hier nog een Rotterdammert die pony 160km verder heeft staan voo haar welzijn
bonny123 schreef:Wat een mooi compilatiefilmpje! (laatste filmpe)
Hier ook een kruising Fjord (Fjord-Tinker). Zooo herkenbaar dat fragment met longeren, haha! En dat uitbreken, het over de schouder weglopen bij sturen, ja ja, ik ken ze ook. De Fjord in 'm...
Wat ik zo leuk vind, is dat je laat zien dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is zo'n jong paard. En dan ook nog zo'n ondeugd als een halve Fjord. Het is gewoon keihard werken, vallen en opstaan. En zo nu en dan ineens vooruitgang boeken.
Je laat zien dat je fouten maakt, dat je er doorheen zit en hard eraan moet trekken. En dat is echt de realiteit van het hebben van een eigen paard.
Ik heb niet zoveel met de 'kijk mij eens goed zijn' filmpjes en foto's op Bokt.
Leuk ook op Horse Event, ik heb even naar jullie zitten kijken. Ik was er ook met mijn Bertje, maar hij bakte er helemaal niks van! En ja, dat hoort er ook bij.....
Wat is trouwens de handere helft van t paardje? (qua ras)