5 jaar met Marley in 15 foto's ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Smurflin

Re: 5 jaar met Marley in 15 foto's ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 12:12

Ach wat een leuk dier. Lekker blijven genieten samen!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:14

Wat een mooi topic. Ik was erg ontroerd door de foto waar jij in een rolstoel bij hem zat.
Jullie laten mooi zien wat je allemaal kunt bereiken met doorzettingsvermogen en een flinke dosis liefde. :) Ga zo door, jullie zien eruit als een topcombinatie.

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 15:41

wow wat zijn jullie ontzettend gegroeid beide! echt super leuk om te zien, in het begin allebei nog erg onervaren maar nu echt een top team! dat is duidelijk te zien op het filmpje, heel leuk, wat een mooie pony ook echt prachtig

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 15:52

Wat een heerlijk stel zijn jullie en wat zijn jullie gegroeid vanaf die eerste paar foto's tot nu! Wauw! Petje af :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 16:17

Ik snap heel goed dat je verliefd bent op hem op het eerste gezicht, het is een prachtbeest!!!

Op dat soort paardjes ben ik ook erg gek op.

Een ex-stalgenootje heeft ook zoiets, een ondeugend beest.

Wat leuk van hoe jullie met elkaar zijn gegroeid tot een superteam.

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 16:28

Jeetje wat heb jij al wat meegemaakt in de tussentijd! Jeetje je milt gescheurd! Is dat wel weer helemaal goed gekomen?
Gelukkig heb je Marley niet weggedaan.
Wij stonden bij jullie op het veldje bij de Loonse drunense duinen.
Prachtige pony vond ik hem.
En die foto in de duinen is ook mooi geworden zeg!
Veel plezier nog met hem

heidibeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 16:34

Wauw.. Mooi verhaal zeg. En wat een mooi beeldmateriaal! Had ik dat maar.
Pept mijzelf ook wel weer een beetje op, zit in een soort gelijke situatie nu..
Veel plezier nog met elkaar!

xSBSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 16:50

ken je van YouTube! hoe beviel het boomloze zadel jou? overweeg om er 1 te gaan kopen.

Vronie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 16:58

Leuk topic en mooie pony! Ik heb je filmpjes wel eens gezien op youtube, leuk! :j

lindidorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 17:26

ahh, wat een gave pony! en wat zijn jullie een leuk team <3

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 18:45

Wat mooi geschreven Feline!
Nooit geweten dat jullie zoveel struggles hadden toen der tijd, want meaan wat een verschil met nu zeg!
Wens jullie nog veeeele jaartjes toe! :D :D :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:12

Prachtig topic! Super toffe fotos.

Hier nog een Rotterdammert die pony 160km verder heeft staan voo haar welzijn :)

bonny123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:22

Wat een mooi compilatiefilmpje! (laatste filmpe)
Hier ook een kruising Fjord (Fjord-Tinker). Zooo herkenbaar dat fragment met longeren, haha! En dat uitbreken, het over de schouder weglopen bij sturen, ja ja, ik ken ze ook. De Fjord in 'm...

Wat ik zo leuk vind, is dat je laat zien dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is zo'n jong paard. En dan ook nog zo'n ondeugd als een halve Fjord. Het is gewoon keihard werken, vallen en opstaan. En zo nu en dan ineens vooruitgang boeken.
Je laat zien dat je fouten maakt, dat je er doorheen zit en hard eraan moet trekken. En dat is echt de realiteit van het hebben van een eigen paard.
Ik heb niet zoveel met de 'kijk mij eens goed zijn' filmpjes en foto's op Bokt.

Leuk ook op Horse Event, ik heb even naar jullie zitten kijken. Ik was er ook met mijn Bertje, maar hij bakte er helemaal niks van! En ja, dat hoort er ook bij.....

Wat is trouwens de handere helft van t paardje? (qua ras)

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:37

Wauw!
Helemaal eens met de reactie boven mij!
Respect dat je 'alles' laat zien, meer dan herkenbaar +:)+

felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 00:33

Wat een suuuuuuper lieve reacties allemaal! Heel erg bedankt! Jullie maken echt mijn week goed haha <3 moest soms een traantje wegpikken zo lief... En leuk om te horen dat andere mensen zulke dingen zien!

Rohol schreef:
Wat een leuk paardje, prachtige kleur. Misschien is het al eerder gevraagd, maar wat is het voor kruising?
Geniet van hem in de toekomst!

Leonyvk schreef:
Ah wat een leuk beesie, lijkt wel een koppie van de mijne :), wie is de fokker?

2a54z6e45r6r schreef:
Welke kruising is dit (heb er waarschijnlijk over gelezen)? Wat een knap paardje zeg!

Alles van hem is onbekend. Er staat een duits adres op zijn paspoort dus wss komt die daar vandaan... Ik heb hem met 2,5 van een handelaar uit wateringen gekocht ! Je ziet wel dat er een fjord in zit, maar dat andere gedeelte zal dan wel een bonte duitse rijpony zijn geweest ofzo...

Nann__ schreef:
Wat mooi om te zien dat jullie het zo leuk samen hebben en genieten van elkaar!

Welke stal sta je als ik vragen mag?

Door de jaren heen hebben we wat verschillende stalletjes gehad, sta sinds juli in Bennekom bij stal Roosendaal!

Calanddra schreef:
Hey jullie deden mee in Elst toch? :D Met t kijken van de foto's dacht ik he die komt me bekend voor :P

Geweldig diertje heb je!!

Klopt ja! Grappig om elkaar zo weer tegen te komen haha!

Marlou_ schreef:
Wat een onwijs leuke pony!! Ik vind de foto met dat muzieknootje op z'n kont echt heel erg mooi.

En dat vsn je milt is niet niks zeg! Ben je daar helemaal van hersteld?

jecco_ellen schreef:
Jeetje wat heb jij al wat meegemaakt in de tussentijd! Jeetje je milt gescheurd! Is dat wel weer helemaal goed gekomen?
Gelukkig heb je Marley niet weggedaan.
Wij stonden bij jullie op het veldje bij de Loonse drunense duinen.
Prachtige pony vond ik hem.
En die foto in de duinen is ook mooi geworden zeg!
Veel plezier nog met hem

Na ongeveer een halfjaar had ik geen pijn meer! Heb nog wel heel af en toe random steken of iets, en het 'voelt' gewoon anders daar binnen met buigen, weet niet hoe ik het moet omschrijven...

& @jecco_ellen ja klopt aan je pony herken ik je! wat leuk!

xSBSx schreef:
ken je van YouTube! hoe beviel het boomloze zadel jou? overweeg om er 1 te gaan kopen.

Als je hem alleen voor buitenrijden wilt gebruiken en heel af en toe serieus dressuur werk of springen is hij aan te raden maar als je ook serieus wilt trainen dan niet echt...

MadeeFleur schreef:
Wat mooi geschreven Feline!
Nooit geweten dat jullie zoveel struggles hadden toen der tijd, want meaan wat een verschil met nu zeg!
Wens jullie nog veeeele jaartjes toe! :D :D :D

awh superlief madeeeee dankjewel!

xDenies schreef:
Prachtig topic! Super toffe fotos.

Hier nog een Rotterdammert die pony 160km verder heeft staan voo haar welzijn :)

oh wat leuk om te lezen! wat zijn jouw redenen en hoe combineer jij het? ben ik wel benieuwd naar!

bonny123 schreef:
Wat een mooi compilatiefilmpje! (laatste filmpe)
Hier ook een kruising Fjord (Fjord-Tinker). Zooo herkenbaar dat fragment met longeren, haha! En dat uitbreken, het over de schouder weglopen bij sturen, ja ja, ik ken ze ook. De Fjord in 'm...

Wat ik zo leuk vind, is dat je laat zien dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is zo'n jong paard. En dan ook nog zo'n ondeugd als een halve Fjord. Het is gewoon keihard werken, vallen en opstaan. En zo nu en dan ineens vooruitgang boeken.
Je laat zien dat je fouten maakt, dat je er doorheen zit en hard eraan moet trekken. En dat is echt de realiteit van het hebben van een eigen paard.
Ik heb niet zoveel met de 'kijk mij eens goed zijn' filmpjes en foto's op Bokt.

Leuk ook op Horse Event, ik heb even naar jullie zitten kijken. Ik was er ook met mijn Bertje, maar hij bakte er helemaal niks van! En ja, dat hoort er ook bij.....

Wat is trouwens de handere helft van t paardje? (qua ras)

Wat een super toffe reactie! Dankjewel! En je hebt helemaal gelijk, het is geen rozengeur en maneschijn... keihard knokken indd! Andere helft staat bovenaan!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 01:13

Wat een onwijs leuk paard en koppel zijn jullie en wat een gaaf filmpje, van wie is die muziek?

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:23

Wat een super gaat beest! Ik snap waarom je verliefd op hem bent geworden en waarom je hem zo graag wilde hebben.

Lekker van genieten!