Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viv34 schreef:Voor mij persoonlijk is een paard niet aeen gebruiksvoorwerp om te rijden. Ik houdt van mijn paard en zou er ook veel voor over hebben om hem te helpen.
Natuurlijk is rijden leuk, maar ik vindt het belangrijker om een goede band op te bouwen.
Mijn paard is ook kreupel geweest, gelukkig weer helemaal genezen en we hebben hem de tijd gegeven om te herstellen.
Als het niet meer gaat, of als het niet meer eerlijk is tegenover het dier zou ik het wel in laten slapen, slacht zou ik denk ik niet kunnen, ik heb het gevoel dat paarden wel degelijk stress hebben voordat ze doodgemaakt worden
Sorry, nog een weekdier op het gebied van dieren
DatBenIkNou schreef:viv34 schreef:Voor mij persoonlijk is een paard niet aeen gebruiksvoorwerp om te rijden. Ik houdt van mijn paard en zou er ook veel voor over hebben om hem te helpen.
Natuurlijk is rijden leuk, maar ik vindt het belangrijker om een goede band op te bouwen.
Mijn paard is ook kreupel geweest, gelukkig weer helemaal genezen en we hebben hem de tijd gegeven om te herstellen.
Als het niet meer gaat, of als het niet meer eerlijk is tegenover het dier zou ik het wel in laten slapen, slacht zou ik denk ik niet kunnen, ik heb het gevoel dat paarden wel degelijk stress hebben voordat ze doodgemaakt worden
Sorry, nog een weekdier op het gebied van dieren
Juist daarom zou je je eens moeten verdiepen in schieten versus inslapen. ..