Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xDenies schreef:yvanna schreef:Gaaf! welke app is het fijnst? en kan je die dan al aanzetten in stap of rekent hij dat dan ook mee? krijg je dan n grafiekje ban het snelste dat je hebt gereden? of het gemiddelde?
Endomondo zet je aan als je gaat rijden +GPS. En dan kan je de gehele rit terug kijken incl iedere snelheid.

Zo snel dat toen ze opeens
de hele baan rond in record tijd, hij schatte de snelheid op ruim 55 per uur. Best hard met een 138 cm pony. Pony had bij de vorige eigenaar mee gedaan met ponyrennen. Tijdens buitenrit met een vriendin moesten we langs deze baan. Pony ziet de baan en kreeg het op de heupen, ik ben drie keer de baan rond gevlogen. Heb me vastgehouden en gehoopt op geen struikelpartij. Pas na drie rondjes was meneer weer controleerbaar.
) en baaneigenaar hoorde me voorbij denderen en dacht dat het de zoveelste was die even leuk hard wilde op zijn baan. Maar was toch benieuwd naar de snelheid en heeft toen automatisch stopwatch gebruikt. Was wel onder de indruk van de snelheid van meneertje. Stomme pony.