Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Olga7 schreef:Ik vond het idd ook tegenvallen qua aanbod. Hebben jullie ook die hout magere ezeltjes gezien? Wij hebben uit nieuwsgierigheid gevraagd wat ze er voor moesten hebben.. 175 euro.. Ezel had kale oren (zagen er heel ongezond uit) en zijn benen waren net zo dun als een wortel... Schandalig dat ze daarmee op de markt durven te staan
zipfu schreef:Wij waren ook weer op tijd thuis, het was gezellig maar qua mensen en dieren. Iet echt druk. Toen we weg gingen werd het wel wat drukker. De grote was idd errrrug groot, maar liep achter niet echt goed. Ik had een heeeeel leuk klein soort van tinkertje gezien zwart met veel klitten, en enorme grijze pluizen aan zijn oren, witte sokken die modder zwart waren, maar hij was opeens weg.
Er waren idd opvallend veel tinkers en haflinger veulens.
hier is mijn shetlander girlyggirl schreef:Ilse_1987 schreef:Mmmmm misschien toch de markten in de gaten houden! Ik weet dat hij vanuit Zaanstad aan een handelaar is verkocht die Stefan heet... Het is een ruin van 1.85m en trapt naar andere paarden!
Ms stefan van haaster?