Paardenmarkt Lottum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Re: Paardenmarkt Lottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:14

Die AV heb ik denk ik ook gezien. Kleine tinker was net voor onze neus verkocht.
Verder een leuk bpony ruintje gezien, maar helaas te duur.

Die joekel heb ik ook gezien, die werd constant gebeten door een ander paard.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:23

Heb je ons misschien ook gezien,we stonden voornamelijk bij de tinkers vooraan met de C pony.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:39

Ja ik heb je inderdaad even kort gezien voor ik ging, leuke pony was het :)

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:50

Ik had wel willen gaan, maar helaas.. school. Voor degene die wel gegaan zijn; was het leuk?

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:33

Was het de kleine zwart bonte tinker?

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:02

Ik vond het qua aanbod erg tegen vallen.. Die hele grote was inderdaad een gaaf paard. Vriendin van me was er helemaal weg van, paard werd net voor haar neus verkocht.. Verder zag ik dat een (volwassen) vrouw een lesje vliegen kreeg (ging nog net goed) ze ging op een b pony zitten en de pony was het er niet mee eens..

Olga7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 18:06

Ik vond het idd ook tegenvallen qua aanbod. Hebben jullie ook die hout magere ezeltjes gezien? Wij hebben uit nieuwsgierigheid gevraagd wat ze er voor moesten hebben.. 175 euro.. Ezel had kale oren (zagen er heel ongezond uit) en zijn benen waren net zo dun als een wortel... Schandalig dat ze daarmee op de markt durven te staan

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:08

Olga7 schreef:
Ik vond het idd ook tegenvallen qua aanbod. Hebben jullie ook die hout magere ezeltjes gezien? Wij hebben uit nieuwsgierigheid gevraagd wat ze er voor moesten hebben.. 175 euro.. Ezel had kale oren (zagen er heel ongezond uit) en zijn benen waren net zo dun als een wortel... Schandalig dat ze daarmee op de markt durven te staan

Wij hadden interesse in een ezel en vroegen ons al af wat ze daar voor vroegen. Geld genoeg dus!
Beestjes zagen er erg slecht uit.

Vond er zelf ook weinig tussen zitten en wat iets was, was ruin of hengst. Maar wel een leuke ochtend gehad.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:13

Die waren zeker van die man met lange haren? Die man zie ik namelijk elk jaar in lottum en altijd met magere dieren die de hele kont en achterbenen vol stront hebben zitten.

Er zaten zo hier en daar wel leuke dieren tussen maar voor de rest was het niks waard.

zipfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:09

Wij waren ook weer op tijd thuis, het was gezellig maar qua mensen en dieren. Iet echt druk. Toen we weg gingen werd het wel wat drukker. De grote was idd errrrug groot, maar liep achter niet echt goed. Ik had een heeeeel leuk klein soort van tinkertje gezien zwart met veel klitten, en enorme grijze pluizen aan zijn oren, witte sokken die modder zwart waren, maar hij was opeens weg.

Er waren idd opvallend veel tinkers en haflinger veulens.

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:19

Ik vind het altijd jammer dat vele van die paardenmarkten op een maandag zijn. Zit dan met school en vervoer... Helaas.
Is het nou in een weekend dan kon ik wel xD

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:53

Was die hele grote een vos met een bles? M'n beste vriendin is op zoekt naar de vos... Is verkocht aan een handelaar. Hij heeft ook een paar bulten op z'n rug. Als iemand een foto heeft heel graag!

zipfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:57

Sorry ik heb geen foto gemaakt. Hij keek echt over heel de markt uit!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:00

Nee die hele grote was een bruine.

Zag idd ook een grote vos met 4 witte benen en bles,vonden we al een gaaf beest.
Stond later bij een andere handelaar weer te koop.

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:07

Mmmmm misschien toch de markten in de gaten houden! Ik weet dat hij vanuit Zaanstad aan een handelaar is verkocht die Stefan heet... Het is een ruin van 1.85m en trapt naar andere paarden!

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:22

zipfu schreef:
Wij waren ook weer op tijd thuis, het was gezellig maar qua mensen en dieren. Iet echt druk. Toen we weg gingen werd het wel wat drukker. De grote was idd errrrug groot, maar liep achter niet echt goed. Ik had een heeeeel leuk klein soort van tinkertje gezien zwart met veel klitten, en enorme grijze pluizen aan zijn oren, witte sokken die modder zwart waren, maar hij was opeens weg.

Er waren idd opvallend veel tinkers en haflinger veulens.

Oh maar goed dat die hele grote dan net verkocht was. Mijn vriendin ging informeren en toen kreeg ze te horen dat hij net verkocht was, we hebben hem ook niet zien lopen..

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 01:58

Ik ben er ook geweest en heb een shetlander veulen gekocht. Hij keel zo zielig.. vond het voor de rest wel een leuke markt. Maar wat me opviel was dat iedere man zo'n houten stok bij had. Waarvoor is dat ? Vond dat Spaanse paard trouwens zo'n gaan beest

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 01:59

Afbeelding hier is mijn shetlander

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:48

Ilse_1987 schreef:
Mmmmm misschien toch de markten in de gaten houden! Ik weet dat hij vanuit Zaanstad aan een handelaar is verkocht die Stefan heet... Het is een ruin van 1.85m en trapt naar andere paarden!

Ms stefan van haaster?

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:12

girlyggirl schreef:
Ilse_1987 schreef:

Ms stefan van haaster?

Ik denk Stefan Baauw, hij kwam uit de omgeving van Utrecht ben ik achter gekomen. Maar dank je wel voor de tip! Had via PB ook zijn naam gekregen, zij hebben hem helaas niet.