Ik hou niet zo van vossen. Vind ze een beetje saai ofzo
.Had zelf ook niks met bruin, maar wat staat er op stal? Een bruine...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zoals mijn merrie. Hoor het ook vaak: ik vind vossen niet mooi, maar die van jou is wel mooi hoor, net iets anders qua manen!martine0503 schreef:

.. Daarnaast vind ik een scheve bles nooit mooi, welke kleur er ook omheen zit. Dus dat is echt smaak. smurffie schreef:NatasjavE, dat is dus echt een kwestie van smaak... Want ik vind het paard op de foto die je plaatst echt weinig uitstralen.. Daarnaast vind ik een scheve bles nooit mooi, welke kleur er ook omheen zit. Dus dat is echt smaak.
Daarnaast snap ik het ook dondersgoed als mensen mijn merrie niet mooi vinden. Je houd ervan of je haat het.
L_isanne schreef:Ik ben een schuldige...
Heb helemaal niks met vossen, maar dat is voor mij puur omdat ik vind dat het overgrote deel vos geen uitstraling heeft. Ik zie soms wel vossen die dat wel hebben en dan zal ik niet over de kleur vallen. Maar het heeft voor mij echt met aansprekende dieren te maken..
Voor mij zijn vossen gewoon geen eye catchers
smurffie schreef:Zoals gezegd snap ik wat mensen niet mooi vinden aan mijn paard, soms is dat best handig om te weten voor je stelt dat een vos meer uitstraalt. Dat is smaak, geen gegeven. Ik vind vos vaak dof uit de ogen kijken, mijn merrie vinden mensen eng menselijk uit de ogen kijken;iets ik prachtig vind.
Juist dat gelderse vind ik verschrikkelijk. Ogen die weinig spreken, scheef tonend hoofd door de bles.
Waarschijnlijk vind jij mijn merrie afschuwelijk, dat geeft ook niet. Vaak is het onverstandig om dingen persoonlijk op te nemen en meningen als feiten neer te zetten of te beschouwen.
tiwi1969 schreef:Om te stellen dat een paard geen uitstraling heeft dat is sowieso fout. Ieder paard heeft een uitstraling, of iemand die uitstraling aanpreekt of niet dat is persoonlijk.
Dit hoofd, hier houd ik van:
[ [url=m/de4PoM.jpg]Afbeelding[/url] ]
mijn eigen moeder zegt regelmatig dat ze haar echt niet knap vindt. smurffie schreef:Nee ik geef je een voorbeeld terug op jou eigen aangedragen voorbeeld. als je bang was voor kritiek had je waarschijnlijk in dit soort topics beter geen foto kunnen plaatsen. Mij doet het niks als iemand mijn paard niet mooi vindmijn eigen moeder zegt regelmatig dat ze haar echt niet knap vindt.
tiwi1969 schreef:Ja, zelf gefokt. Bascal x Fambo x Eendracht x Otto
25% kans op een vos en ik moet zeggen ben erg blij met mijn Golden Girl.
Als veulen raakte ik haar aan de straatstenen niet kwijt, al liep ze op de keuring de sterren van de hemel en stond het publiek met de mond open. Ik heb toen vaak gehoord als ze zwart was dan... Maar nu ben ik heel gelukkig dan niemand haar wilde kopen.
Op 3 jarige leeftijd weer open monden op de keuring en een lofzang van de inspecteur. En een rood-wit-blauw lint.