Misschien werkt het beter om niet zelf die bakken bij te vullen maar de eigenaar een appje te sturen "Hoi .... je paard heeft geen water meer, denk stuur je even een berichtje voor het geval je het nog niet wist... Groetjes ..." Wie weet krijg je dan de vraag of jij het wel wil doen
maar dan kun je zelf nog kiezen of e de confrontatie aan gaat, er en vergoeding voor vraagt of het gewoon doet...
kiki1976 schreef:Tuurlijk kan je het een keer vergeten en dat is ook helemaal niet erg.
Gebeurt wel eens meer, sommige zetten later ff een berichtje in de stal app van, sorry ben vergeten de mest op te ruimen in de bak. Niemand die daar een probleem van maakt, zolang het maar geen dagelijks ritueel word.
Het zelfde met de waterbakken, die een paar keer per week leeg staan. Sorry maar ik kan er niet bij dat je dat zo vaak vergeet. Dat is mijn ogen meer gemakzucht, van een ander vult hem wel weer (oke ik geef ook toe dat ik dat dan idd ook doe, paardje kan er in mijn ogen ook niets aan doen). En misschien houd ik het daarmee instand hoor.......
Maar goed ik neem aan als iemand jouw er op aanspreekt je er wel om probeert te denken?