Tjt schreef:Wat grappig dat een aantal van jullie allen in Perth hebben gezeten! Ik ben nog nooit nederlanders tegengekomen die daar (of in de buurt)zaten, iedereen kiest toch vaak voor de oost kant.
Je komt ze ook nauwelijks tegen

Ik had een nederlandse op de ponyclub ontmoet met haar schotse man en 2 meiden die in Aus zijn opgegroeit. Zijn hele geode vrienden met hen geworden en vorig jaar samen kerst gevierd omdat van beide de families in NL wonen, was erg gezellig!
Ik wil na mijn studie ook graag nog een paar maanden naar australie maar weet niet of ik de ballen heb om hetzelfde te doen als jij, zo helemaal in je uppie 
Get a life! Als je dag in dag uit een andere taal spreekt ga je in die taal denken; logisch dat het Nederlands dan wat op de achtergrond raakt. En ja, er zijn ook mensen die de switch wel makkelijk kunnen maken, maar dat heeft imo te maken met een groot gevoel voor taal. Lang niet voor iedereen weggelegd... Ts; voel je vooral niet bezwaard om meerdere topics te openen hoor: gelukkig zijn er veel meer mensen die het wél waarderen en begrijpen!