Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Desiree schreef:Ik zou die basco wel klein krijgen. Weglopen potdorie als ik hem roep? Eens flink met de riem gooien en raak ook! Dat zal hem leren!
En dan krijg ik een fijn hondje dat NIET naar het asiel hoeft en een fijn leven heeft bij mij! Kunnen andere mensen ook doen hoor. Als ze niet zo slap waren.
Ik heb ookal trainingen met mijn honden gedaan hoor. de beginners cursus en de vervolg cursus, met beide honden.
..... o ja.. in huis ook nog wel, maar ik kan ze gewoon nergens los laten. Maar praat daar aub niet zo makkelijk over. De ene hond is de andere niet.
) en Polleke? Zoals ik Ella heb gezien (was maar kort hoor) is het een beetje bange, afwachtende, rustige hond... Miss dat Pollewops daar wel mee overweg zou kunnen... Volgens mij zit ze er nog steeds! Maar weet het niet zeker, heb gisteren niet naar de honden gekeken, maar wel naar de katten
... griebels schreef:Ik ook, nou maar hopen dat Basco daar ook mag blijven de rest van zijn leven