Fotograferen in Hulten- Totilas

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:00

sambagirl schreef:
Ik zie hier eerbetoon aan Nederland:

Rode sokken
Witte rijbroek
Blauwe jas en cap *\o/*

Fijn dat de combinatie weer aan de start verschijnt, het zal voor Rath niet meevallen. Verwachtingen zijn hoog, je kunt het nooit goed doen! Had graag gezien dat Totilas bij Gal was gebleven, maar het is niet anders, er spelen meer belangen!

:') *\o/*
Ik had ook graag gezien dat Toot bij Gal was gebleven... Toch fijn voor Rath&Toot dat het nu weer beter gaat :j

_Yasmine_

Re: Fotograferen in Hulten- Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:11

Super stoere foto's! :j
Jeetje ziet er ook prima uit *D

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:16

Mooie foto's volgens mij had ik jou gezien. Had jij niet ook foto's van Saskia Timmermans-Melis gemaakt? :)

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:23

NWDynamite schreef:
Ik vind het erg mooie foto's! In tegenstelling tot de combinatie :( . Totilas maakt een uitgebluste en bezorgde indruk op me, daarnaast, ligt er nou serieus een bontje onder dat zadel??????? Zo'n duur paard en geen perfect passend zadel?? Ik vind Rath ook veel te groot voor Totilas, het lijkt wel een pony zo. Ik ben fan van Totilas maar niet van de combi :(

Mijn hemel zeg..
Waarom altijd zo'n gezeik.
Rath doet waarschijnlijk ook alleen maar zijn best om Totilas goed te laten lopen, en uitgeblust en bezorgd is die niet hoor.
Vind hem best 'relaxt' lopen, hij is geconcentreerd aan het werk.

Snap best dat Rath niet wilt starten op grote wedstrijden, als iedereen zo reageert als dat jij nu doet, dan zou ik toch ook niet meer aan start komen.

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:26

wat is het toch een MACHTIG paard..
wat jammer dat hij zn mond open heeft,voelt zicht duidelijk niet fijn.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:31

Chasey schreef:
Mooie foto's! Mare... wie is Totilas?

Ik bedoel dit niet boos, maar meen je serieus dat je niet weet wie Totilas is?

Ik heb in een scheur gelegen om deze reactie, en als je het echt niet weet geeft dat ook niet, maar dan heb je wel even mijn dag goedgemaakt met deze reactie!

Totilas werd gereden door Edward Gal in Nederland en is toen verkocht naar Duitsland voor meer dan 15 miljoen euro. (correct me if i'm wrong)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:47

Tussen de 10 en 15 miljoen is hij verkocht. :j

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:52

Heeft hij nou z'n instructieoortje nog in?

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:19

Leuk om Totilas weer eens te zien, in de ring.
Ik gun het ze van harte en hoop dat ze fijn door kunnen trainen..!

Toch vind ik het ook allemaal ietwat onafgewerkt, die sokken hadden omlaag gekund en het had misschien iets meer een plaatje mogen zijn, ik zie hier ook niet meer het 'dure wonder paard' lopen, groot verschil met hoe die eerder was!!

Ook qua houding van Rath maarja dat zou wel de spanning ed. zijn, kan gebeuren :) , ik vond persoonlijk Gal gewoon meer passen, hoe die Totilas op zijn best liet zien... Maar als Rath fijn door traint met Toot, wie weet haalt hij dan ook wel weer dat toppaard in m naar boven, ze komen er vast wel.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:21

Wat een mierenneukerij weer... Mijn hemel.
Accepteer gewoon het feit dat Totilas nu door Rath gereden word.
Zonde, maar het is niet anders.
Die jonge doet ook zijn best, en ik snap dan ook wel dat hij geen zin meer zal hebben om te starten met al dat kritiek.

Ik vind het een mooie combinatie, en het blijft een ontzettend machtig paard!!! <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:24

Gave foto's TS! En wat een leuke combinatie om naar te kijken. De top komt er nog wel. :j

Laten de Gal-Rath discussie even elders gaan voeren. Dit is een fototopic omdat TS trots is dat zij die combi heeft kunnen zien en toffe foto's heeft kunnen maken.

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:29

Ik vind het heerlijk om op hun te zeiken. Al vind Toot een geweldig dier en is naar mijn idee Edward van het hele verhaal alleen maar beter van geworden. Maar wat was ik als Nederlander trots op onze Edward en zijn Totilas het kon toch ook bijna niet mooier? Elke keer keek ik er echt naar uit en zat ik met kippenvel te kijken vooral toen die proef in Rotterdam in de stromende regen. Magisch gewoon. En dan koopt een rijke duitser onze Toot en word er gigantisch van de toren geblazen en ondertussen word hij gesloopt. Zoveel mooie jaren al de ene na ďe andere blessure en als wij met het gezeik willen stoppen moeten hun zo nodig weer beginnen. Ik blijf het een geweldig paard vinden maar Rath heb ik absoluut geen medelijden mee en als hij er zooooveel moeite mee heeft moet hij er lekker mee kappen. Hij heeft nog andere schitterende paarden waar minder mensen moeite mee hebben. Net als Ed maar toch blijf ik die combi echt missen. sorry en ik blijf daar ook lekker over zeiken.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:31

Hmm....ik vond het er op het filmpje fijner uitzien dan op deze foto's. In het filmpje viel het me juist zo op dat hij met meer lengte in de hals reed. Op deze foto's vind ik 'm toch weer wat diep. Zo zie je maar hoe foto's vertekenen. Wel gaaf om zo ineens Totilas voor je lens te hebben zeg!

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:55

Princesj schreef:
Heeft hij nou z'n instructieoortje nog in?

Ja dat vroeg ik me ook al af..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:33

Lianne schreef:
Dat sommigen hier zeggen dat er mensen zijn die weer lopen te muggenziften of de combi afkraken....volgens mij zijn we nog steeds een land van vrije meningsuiting toch? En mag je alleen maar kritiek hebben als je zelf net zo goed kunt rijden eenitraM? Belachelijk.

Juist, en die vrijheids van meningsuiting geldt ook wanneer iemand zegt dat ie het muggenziften vindt. :D

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:42

Super mooie foto's !
ik ben blij dat Totilas weer kan shinen, hoop dat ie t zelf ook nog leuk vind.

stiekum wel jaloers op TS, ik wou Totilas ook nog wel eens in het echt zien :)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:11

Fijn dat hij weer in de ring is. Gun het ze beide van harte.

Ziet er goed uit. Jammer dat er weer veel goede ruiters op bokt zitten die Totilas door en door kennen....

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:36

Lianne schreef:
Dat sommigen hier zeggen dat er mensen zijn die weer lopen te muggenziften of de combi afkraken....volgens mij zijn we nog steeds een land van vrije meningsuiting toch? En mag je alleen maar kritiek hebben als je zelf net zo goed kunt rijden eenitraM? Belachelijk.

:')

Sommige mensen lopen hier gewoon te zeuren. Vrijheid van meningsuiting toch :D

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:18

SETEFURII schreef:
Mag je de ring in met een oortje?

Hij startte Hors Concours, dus buiten mededinging. Dan mag het, omdat de score niet meetelt voor het wedstrijdresultaat.

Ik blijf het een prachtbeest vinden, nog steeds m'n Pennymeisje-droompaard. :+
Lijkt me fantastisch als je er zo ineens met je neus bovenop staat.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:29

Wat een prachtige foto's TS :D

Ik word ook een beetje moe van alle kritiek die er op hun verschijning wordt gegeven. Dit rondje was bedoeld als een oefenrondje, ze wilden een kleine wedstrijd meepikken voor 'the big deal' en om wat kilometers te maken, niks helemaal serieus. Dat blijkt ook maar door het feit dat ze Rath met een ander paard op de startlijst hadden geplaatst. Grappig hoe mensen bij zo'n oefenrondje beginnen mierenne*ken over een lelijk jasje, sokken of cap.

Vind het desondanks alles een leuke combinatie, benieuwd naar wat de toekomst brengt! En al mijn respect naar Rath toe. Die blijft toch maar mooi z'n best doen terwijl half Nederland hem door het slijk loopt te halen +:)+

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:37

Gave foto's!
Volgens mij kijk je echt zo als Totilas ineens onverwachts de ring binnen komt lopen --> :wow:

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:45

Chasey schreef:
Mooie foto's! Mare... wie is Totilas?

Hahaha briljant dit Chasey :')

@ts, prachtige foto's heb je gemaakt. Wat een machtig paard is het toch... <3

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 22:18

Een aantal reacties bekeken. Maar ik heb alleen een oog gehad voor totilas. De kleding is me niet eens opgevallen ;-)
Fijn dat hij eindelijk weer in de ring is. Hopen dat dit ook zo blijft

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 22:26

Miryamk schreef:
Als Truus van de Hoek de stang bijna horizontaal trekt op d'r karrepaard piept iedereen wel anders op Bokt :')
Wel een mooi dier, heeft veel uitstraling. Tof dat je ze hebt kunnen vastleggen!

Nou, dat vind ik dus ook :')

Check zijn hoofd op de laatste foto. Ik vind het er echt heel naar uit zien, maar blijkbaar vind heel Bokt dat normaal. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit prettig en geheel pijnloos is voor een paard. Maarja, ik heb daarom ook helemaal niks met die hele dressuursport op dat niveau.

Wel mooie foto's! En ik blijf het een mooi dier vinden :j

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 22:34

Wat super dat ie eindelijk weer in de ring is verschenen! Hij ziet er afgetraind uit, wat galoppeert ie machtig bergopwaarts!

Achterbeengebruik was bij Edward ook al weinig, kan die beste Rath niks aan doen. Maar allemachtig, ik zie een bijna horizontale stang op een aantal foto's..! Is dat een moment opname, of was ie misschien heet voor t eerst weer in de ring? Kan het me niet herinneren van eerdere foto's/filmpjes van ze. Zn sokken, jas of cap zullen me mn reet roesten, maar die stang zo recht.. -O-