Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annebe schreef:tamary schreef:Gratis zijn ze ook niet, want er gaat zo al een 500-600 euro in zitten voor basis dingen die elke verantwoordelijke eigenaar op orde wil hebben.
Het word steeds duur!![]()
Hoe kom je bij 500-600,-?
Jelleee schreef:Wat een lekkere bekkies! Als je ze leuk vindt en een goed huis kan bieden zou ik ze houden. Al vind ik de manier waarop die man het speelt een beetje simpel. Papierloos vermeerderen en jij kan mooi betalen voor chippen enz. Hij heeft er geen omkijken meer naar en fokt gezellig door.
Ik zou daar iig weggaan, ik zou niks met dit soort mensen te maken willen hebben of verder nog willen helpen.
Jelleee schreef:Oh daar schiet je dus ook niks mee op. Hopen dat hij snel ophoudt met deze wanpraktijken dan maar. Je ziet het inderdaad vaak, van die oude baasjes die een weilandje hebben en daar wat pony's op hebben lopen en elk jaar maar wat raak fokken zonder enig zinnig doel. Gelukkig worden mensen zich er tegenwoordig wel wat meer bewust van de gevolgen, dus ik hoop dat dit soort dingen in de toekomst steeds meer zullen afnemen.
Olympia96 schreef:Nou zeg, wat een negativiteit! Die papieren zouden mij worst zijn. Ik vind ze vreselijk schattig. Als jij shetjes ook leuk vindt, dan zie ik het probleem niet. Ik bedoel; ze zijn nu toch al op deze wereld, dus de vraag over de zin en onzin van het fokken is hier toch niet op z'n plaats.
Als ik tijd, plaats en geld over had, dan nam ik ze!
NiFallor schreef:Jelleee schreef:Zolang er mensen zijn die van hem (en andere vermeerderaars) blijven kopen of hengstjes blijven aannemen is er voor de vermeerderaar geen enkele reden om te stoppen. Pas als hij met z'n hengstjes blijft zitten zal hij zich achter z'n oren gaan krabben.