Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chay_Flame schreef:Ja hoor daar is ze!
Wat een prachtig dier en een geweldig mooie manenIk hoop ooit toch ook nog zulke manen te mogen wassen bij mijn tinker
Wat ik eigenlijk grappig vind is dat ik, zonder naar het logo of de tekst te kijken, er zo uit kan halen welke fotografe welke foto heeft gemaakt. Ik zag gister ook een topic van een spaanse cremello als ik mij niet vergis, en daar kon je de verschillende stijlen ook eruit halen. Een dik compliment verder naar de fotografen! Stuk voor stuk prachtige foto's
Ik denk dat ik namens mezelf, Renee en Suzanne spreek

SSDesign schreef:Chay_Flame schreef:Ja hoor daar is ze!
Wat een prachtig dier en een geweldig mooie manenIk hoop ooit toch ook nog zulke manen te mogen wassen bij mijn tinker
Wat ik eigenlijk grappig vind is dat ik, zonder naar het logo of de tekst te kijken, er zo uit kan halen welke fotografe welke foto heeft gemaakt. Ik zag gister ook een topic van een spaanse cremello als ik mij niet vergis, en daar kon je de verschillende stijlen ook eruit halen. Een dik compliment verder naar de fotografen! Stuk voor stuk prachtige foto's
Wat een onwijs leuk compliment om te horenIk denk dat ik namens mezelf, Renee en Suzanne spreek
Dit is de goede versie:
Jolene85 schreef:Prachtige foto's! Prachtige poownWat gaaf dat haar manen zo lang worden..ontzetten mooi gezicht
Kan me voorstellen dat je ontzettend trots bent
![]()
Hoe doe je dat met rijden? Zitten ze dan niet de hele tijd tussen je teugels ofzo?
celinelin schreef:Het zijn echt foto's om van te kwijlen, heel gaaf! Indy is prachtig

Dees90 schreef:Zoooooooooooooo laat ik dit maar niet zien aan mijn dochtertje van 5. Die is gelijk verliefd, net als mamma haha. Wat een knapperd!!!!
PeerAppel schreef:Ooooh, wat is ze gaaafWat een verschil met toen ze kwam he!
[/quote]SSDesign schreef:Super leuk dat je een topic hebt gemaakt Danielle!
Het was echt geweldig leuk om je knappe Indy op de foto te zetten. Indy was inderdaad wat druk, maar volgens mij hebben we er alle 3 iets heel moois van kunnen maken. Dankjewel! En ik hoop tot een volgende keer
Birmaantje schreef:Wat een super gave foto's en jeetje wat een lange manen! Dat kost veel tijd om dat zo mooi en schoon te houden. Prachtig
Maaike02 schreef:Wauw mooie haf! Die manen...meestal heb ik niets met haflingers maar deze is wel heel leuk hoor
amber15 schreef:Wauwie!![]()
Hoelang zijn haar manen?
Pieter25 schreef:Jezus wat een Haflinger![]()
![]()
en wat een manen
![]()
![]()
Droom Haflinger, wees er zuinig op