Misschien kun je haar ook trainen aan de dubbele longe en dan lange lijnen? Misschien later een bandje laten trekken, kan ze mooi de paddock weer recht trekken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar we doen nog braaf ons best! We hebben 3 pogingen gedaan tot longeren met de longeerhulp, maar deze accepteert ze absoluut niet. Helaas.. geprobeerd zo los mogelijk, maar dan struikelt ze er in. Als ik het dan net wat strakker doe raakt ze in paniek en loopt ze niet meer of maakt allemaal gekke sprongen. Ik ga geen risico nemen, dus die laten we maar achterwege. Gelukkig met het halster/hoofdstel longeren gaat heel goed en ontspant ze zelf mooi voorwaarts/neerwaarts.
Maar dat komt misschien nog, nu eerst maar even hier op richten. Heb ook de spullen daar nog niet voor. 

Fijn hoor hoe je met haar bezig bent!
We hadden het hier thuis vandaag er ook over, ze voelt zich duidelijk beter en dat kan je inderdaad aan haar zien.
Misschien kan je ook wel leuk met je shetlanders aan het werk als je dat nog niet aan het doen was?
Kan jij beoordelen of ze echt zo lief is als dat ze er uit ziet haha.
Deze dagen doen we uiteraard niks! Hopelijk kunnen we volgende week weer 's ochtends vroeg aan de slag als de temperatuur er dan naar is.
Noa die vond er maar niks aan haha. Die stond me echt aan te kijken van uhh wat moet je van me