Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik kreeg u trouwens ook door meerdere mensen, zowel in 'real life' als op bokt, zeer aanbevolen

guusje_h schreef:Wat leuk Basilicium! Ik probeer er zo neutraal mogelijk in te gaan. Niet te denken van: ik houd helemaal niet van wit en arabier.
Ruitje: ik ben haar op marktplaats tegen gekomen. Volgens mij heeft ze ook op de boktmarkt gestaan. Be Yourself heet ze. Een 8 of 9- jarige merrie. Ik zal even kijken of ik een linkje kan vinden! Ook stal westfriesdijk ben ik eens op de site gaan kijken. Helaas zijn mijn mails nogsteeds na ruim een week onbeantwoord en word ik niet door ze teruggebeldIk kreeg u trouwens ook door meerdere mensen, zowel in 'real life' als op bokt, zeer aanbevolen
. Maar die is nog niet klaar in de omscholing. Dus nog niet te koop
Dat is wat ik je mee wil geven als je bij een draver gaat kijken: Zorg dat ze of goed omgeschoold zijn, of dat je zelf hulp hebt die dat
. Kun je beter achter komen voor ze op stal staan bij je 
mrie schreef:Mag ik even wat persoonlijks melden (lees mopperen): Ik ga nooit meer voor een paard met heel veel wit. De ruitijd is bijna over en wat ben ik het weer zat. Alles zit onder de lange witte haren, mijn jas, broeken, kapstok, de anderen jassen die daar hangen, mijn auto, mand met borstels, mond, wasmachine, dekjes/pad echt alles,. Mijn vorige paard was een vos, die haren waren ook lang en het waren er ook heel veel (ik doe niet aan dekens) maar die zag je tenminste niet zo erg....
Pffff mijn tip, denk twee keer na over een wit paard, ze zijn leuk, maar je moet niet alleen het paard vaak poetsen, ook je huis en auto
Maar herkenbaar met 2 katten en 4 cavias in huis
mrie schreef:Mag ik even wat persoonlijks melden (lees mopperen): Ik ga nooit meer voor een paard met heel veel wit. De ruitijd is bijna over en wat ben ik het weer zat. Alles zit onder de lange witte haren, mijn jas, broeken, kapstok, de anderen jassen die daar hangen, mijn auto, mand met borstels, mond, wasmachine, dekjes/pad echt alles,. Mijn vorige paard was een vos, die haren waren ook lang en het waren er ook heel veel (ik doe niet aan dekens) maar die zag je tenminste niet zo erg....
Pffff mijn tip, denk twee keer na over een wit paard, ze zijn leuk, maar je moet niet alleen het paard vaak poetsen, ook je huis en auto
) want ondanks mijn korte poetsbeurten ziet ze er echt niet smerig uit ofzo
Ghostattack schreef:Altijd paard voor laten rijden, zodat je goed kan zien hoe het paard loopt. Daarna pas zelf opstappen. Laat jezelf ook filmen als het kan, dan kun je later terug kijkenVaak is dat heel fijn om te zien.
Zelf poetsen en opzadelen is ook fijn, kun je gelijk het hele paard checken op wondjes etc en de benen even voelen.
Ik ben zelf inmiddels bij twee paarden wezen kijken en de eerste keer had ik ook zoiets van.. En nu?
als je wilt fokken is papier leuk. Als ik jou was zou ik eerst bij meerdere paarden gaan kijken voor je je definitieve beslissing neemt oook al ben je er zeker van dat je de Fries wilt. Stel het is het toch net niet en je koopt de fries meteen. Je koopt je paarden als het goed is voor lange tijd
als je spijt krijgt zit je er mee