xSencibel schreef:Ik ben er ook dit jaar weer, 4e jaar op rij en het gaat me nog steeds niet vervelen![]()
Ga dit jaar ook absoluut niet zonder camera er heen haha!
Zet je ook de foto's neer in het topic?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

salatiga1995 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst naar CHIO! Donderdag ben ik er de hele dag (ook bewapend met mijn camera), mijn vader is namelijk uitgenodigd door Dura Vermeer
.
DShots schreef:salatiga1995 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst naar CHIO! Donderdag ben ik er de hele dag (ook bewapend met mijn camera), mijn vader is namelijk uitgenodigd door Dura Vermeer
Mocht je willen meeten, of je wilt wat dingetjes leren. Je kan het altijd vragen, ik ben met nog een mede vriendin/fotograaf.
Iemand nog een kaartje voor zaterdag avond over, iemand die helaas niet meer kan?
Nils_010 schreef:salatiga1995 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst naar CHIO! Donderdag ben ik er de hele dag (ook bewapend met mijn camera), mijn vader is namelijk uitgenodigd door Dura Vermeer
[ Afbeelding ]
Terrein is er bijna klaar voor
[ Afbeelding ]
En stalling is zo goed als klaar voor de eerste paarden!
CRos95 schreef:Hee Nils en Anina! Veel plezier dit jaar weer he! Ik duim voor fatsoenlijk weer voor iedereen (keertje niet bloedheet of zeiknat zou leuk zijn
). Ben er dit jaar wegens omstandigheden niet bij, maar spiek wel mee met alle foto's. Wie weet zie ik nog iemand die ik ken
Veel plezier allemaal!