Even een vraagje over ppc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babettexv

Re: Even een vraagje over ppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:34

Daar gaat het iet om? Van mij mag je dat vinden hoor. Het gaat erom dat je dat niet hier hoeft te zeggen onder deze vraag , heeft niemand iets aan.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:40

Ja, misschien gaat ze er dan niet heen, en dat betekend dus dat je niet meewerkt aan dat zielige gedoe (vind ik).

Babettexv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:44

Nou reken er maar op dat ze gewoon gaat hoor maarja ik ben hier klaar

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:59

Ik ben ook twee keer in ppc geweest, ik vond het geweldig. Alleen ze moeten inderdaad wel beter opletten op lengtes en gewicht. Pas je erop prima maar ga er anders niet heen, je houd niet echt van paarden als je weet dat je te lang/te zwaar bent maar er wel gewoon op gaat zitten.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:09

Ik ben er ooit geweest als klein kind van 11 of 10, samen met een vriendinnetje van 8 en ook een jongen, dan keek ik er wel anders tegen aan. Vond sommige wel erg mager en zielig. Maar goed, ik heb 1 keer kleine shetlander gekregen ging ik niet op meisje van 8 wel, was zo fijn kind. Maar dat beest was alleen als gek opzoek naar gras.

Toen kregen we dag erna een grotere shetlander bleek erg braaf, had ik even op gezeten toen meisje van 8 er op toen ging die er bokkend van door en die jongen had hem vast en liet hem gaan meisje er af en pony weg, nou uiteindelijk kunnen vangen.

Persoonlijk vond ik het niet zo geweldig als ik er nu op terug kijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:34

Janinevv schreef:
Ik ben er ooit geweest als klein kind van 11 of 10, samen met een vriendinnetje van 8 en ook een jongen, dan keek ik er wel anders tegen aan. Vond sommige wel erg mager en zielig. Maar goed, ik heb 1 keer kleine shetlander gekregen ging ik niet op meisje van 8 wel, was zo fijn kind. Maar dat beest was alleen als gek opzoek naar gras.

Toen kregen we dag erna een grotere shetlander bleek erg braaf, had ik even op gezeten toen meisje van 8 er op toen ging die er bokkend van door en die jongen had hem vast en liet hem gaan meisje er af en pony weg, nou uiteindelijk kunnen vangen.

Mager? Is nu wel anders, bijna alle pony's zijn te dik. :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:51

Believe schreef:
Janinevv schreef:

Mager? Is nu wel anders, bijna alle pony's zijn te dik. :+

Oh hihi! Dan is dat al wel veranderd! Ben er al 7/8 jaar niet meer geweest

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:26

Omdat dit topic al meer dan een jaar oud is, plaats ik hier een slotje. Er is een centraal topic over ponypark city. Daar kunnen reacties worden geplaatst.