Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladyzz222 schreef:Precies weet ik het niet ze voeren hem vanuit de stalling. S morgens krijgt hij maïs en brok tussen de middag hooi of kuilgras en s avonds ook nog maïs. Hooi en brok ik geef hem senioren ieys van subli om hem aan te laten komen maar zijn voer is niet veranderd sinds hij hier staat
Xjosee schreef:Ik haak in op het feit waarom het paard bij de instructrice wel braaf is. Eerst een voorbeeld uit mijn eigen omgeving. Paard wat staakte, niet wilde galopperen en zelfs in het bos niet wilde doorlopen. Andere ruiter erop, gaf een paar fikse tikken, paard liep ineens met veel gas en staakte niet. Probleem opgelost zou je denken. Eigenaresse zat het toch niet lekker, op naar de dierenarts. Conclusie:,gescheurde knie banden.
Ineke2 schreef:Francieen schreef:Zoals mn opa zou zeggen: geef hem een dag geen water en kijk dan nog maar eens of hij wil luisteren
Meen je dit serieus?![]()
Ik denk trouwens dat de TS niet meer gaat reageren... Kan ik der niet kwalijk nemen, zo fel als een aantal van jullie hier weer eens reageren.