Heb heel 2013 niet gereden en nu heb ik sinds februari/maart weer een bijrijdpaard.
Was er toen gewoon een beetje klaar mee.
En ineens had ik er weer zin in
hoop nog jaren van Fritz te kunnen genieten, maar ik was niet ongelukkig zonder. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik werk rond de 35 uur per week, sport 4x per week in de sportschool en rij zo'n 2x per week paard. Als ik een dagje vrij ben rijd ik 2/3 paarden (ben in totaal zo'n 7 uur onderweg om 2 paarden te rijden, ivm fietsen etc) en dan nog uurtje sporten. Zo'n drukke week/ dag heb ik gewoon nodig, anders verveel ik me dood met thuis zitten niks doen
) Vaak kwam in de zomer mijn paardenkriebel terug, maar afgelopen zomer niks van gemerkt. Ik kan dus heel prima zonder paarden. Eigenlijk zelfs een stuk beter dan met.
Heb een tijd geen verzorgpaard gehad en dat was prima, had niet het gevoel dat ik iets miste. Fotografeerde toen al wel dus kwam op die manier wel met paarden in aanraking dus dat helpt misschien wat.sans6 schreef:Tot een aantal jaar terug werkte ik fulltime in de paarden en als je mij dan had gezegd "ooit heb je er he-le-maal niks meer mee" dan had ik je heel hard uitgelachen. Maar nu... al een paar jaar dus echt niets meer met paarden... en mis ik het? Totaal niet... soms kan het vreemd lopen
Nikass schreef:De opmerkingen over sociale contacten vind ik wel grappig. Hoewel ik zeker ook leuke mensen heb ontmoet is het juist één van de dingen die ik kan missen als kiespijn: "paardenmensen" en hun bijbehorend gezeur, dom gepraat, ijdelheid, geroddel en onkunde
) maar aan de andere kant zijn er ook echt een heleboel oprecht leuke en lieve mensen en ik zou het wel heel jammer vinden als dat contact helemaal zou verdwijnen.