Vriendje mee naar paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XxLMMxX

Re: Vriendje mee naar paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:33

Ik heb nu 9 maanden een relatie en mijn vriend is 1x mee geweest toen ik een stal ging mesten.
Ieder heeft z'n eigen hobby.
En hij klaagt nooit als ik ga.
Dus ik ben tevreden

Yannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:34

Ja mijn vriend! Stiekem vind ie het erg leuk hij vraagt altijd of hij mag rijden! Hij gaat mee in het weekend, maar ik ga ook mee naar zijn sporten motorcross en schaatsen dus we wisselen het af :)

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:34

mijn vriend gaat bijna nooit mee,is denk ik in een jaar op 1 hand te tellen hoe vaak hij mee gaat.
vind het helemaal niet erg.
ik ga immers ook niet mee naar de voetbal dus verwacht ik ook niet dat hij mee gaat naar de paarden.
moet er ook niet aan denken om samen de zelfde hobby te hebben dan zit je te vaak op elkaars lip in mijn ogen
hij gaat wel mee als ik bv ziek ben en ik moet de paddock mesten (zoals gisteren)de paarden werden toen binnen gehaald dan pakt hij ook gewoon een paard en zet hem op stal.
en toen we mijn paard aan huis hadden voerde hij ze ok elke ochtend maar hij zal nooit een paardenman worden gelukkig maar _/-\o_

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:39

Mijn vriend ging toen we nog een paard hadden eigenlijk elke dag mee. Hij wou alleen maar rijden als er verder niemand was haha. Hij longeerde haar 1x in de week zonder mij. En dat voor iemand die aan het begin van de relatie paarden HAATTE haha. Hij wil nu alleen nog maar mee als we weer een eigen krijgen

rayo_de_sol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:40

Door mijn vriend heb ik mijn ouders om kunnen halen om mijn huidige paard te kopen, hij gaat dan ook vaak mee, stapt hem uit mest mijn stal, en nu ik een week niet mag rijden i.v.m een knellende zenuw, doet hij hem voor mij longeren. Lief hé :D

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:42

Mijn man ging toen we verkering kregen weleens mee. Nu nooit meer en eerlijk gezegd vind ik dat heel prima. Mijn paard is mijn ding en als hij mee is is het alleen maar van wanneer gaan we weer en ben je al klaar. Mij niet gezien :D

x_zoetje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:45

Mijn vriend gaat iedere avond mee voor de laatste voerbeurt.(we wonen samen, en ik heb mijn paard op een doe het zelf stal) Hij helpt dan mee met waterbakken vullen, mest ruimen en kruiwagen legen etc. Voor we verkering kregen had hij helemaal niets met paarden. Nu is hij er aardig gek mee.
Rijden geeft hij (gelukkig) niets om :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 16:34

Bij hoge uitzondering :D Mijn pony's wonen bij zijn opa en oma en is echt 200 meter lopen maar
ik zie hem er nooit. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het heerlijk om alleen bezig te zijn.
Hij heeft wel geholpen met verhuizen en als ik hem nodig heb helpt hij me wel. Hij gaat altijd vissen,
en ik naar de pony's; ideaal :D

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 18:54

De mijne is er vrijwel altijd, mijn paard staat bij zijn ouders aan huis en hij rijdt zelf ook.
Hij geeft me soms les, maar verder doen we gewoon lekker ons eigen ding. Ook als we samen in de bak rijden.
Soms uiteraard ook gewoon lekker gezellig, maar het is wel lekker inderdaad om je hobby toch ook voor jezelf te hebben.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:00

Mijn man ging wel eens mee toen hij nog mijn vriendje was. Een aantal jaar geleden heb ik hem kunnen overhalen voor een gezellig buitenritje op een paard te stappen en nu hebben we sinds een jaar samen Westernles en is hij helemaal weg van paarden :D *\o/*

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:06

Mijn man gaat nooit mee als ik ga rijden of zo, maar als er wat gedaan moet worden zoals riggelen, weide slepen, iets maken of repareren, de bak aanslepen dan gaat hij wel mee of komt later. Hij vind paarden prima zolang ze achter een groot hek staan of op stal achter een traliewand.
Hij heeft bv wel een mooie zadelkast gemaakt. En een windgordijn voor de openboxen langs. Dat doet hij dan weer wel maar zoals ik al zie er moeten dan geen paarden los in de buurt zijn.
Hij komt wel op de manege kijken naar dochterlief ......

xMistyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:44

Mijn vriend vindt het niet leuk om te kijken hoe ik rijd (lees: een uur stil staan) maar hij vindt het wel leuk om mee te gaan als ik alleen ga voeren en/of mijn verzorgpony's binnen/buiten zet.

joyceberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:46

Af en toe bied hij zelf aan om mee te gaan! Het liefst lekker mee op de fiets als ik naar buiten. Ik vraag hem niet altijd omdat ik niet wil dat hij zich verplicht voelt!

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:49

Ikke, toen ik nog een oud verzorgpony had ging hij vaak mee. Gingen we met zijn 3-en wandelen. Vond dat wel fijn want dat was best een afgelegen plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 08:14

Vriendlief zit met genot alle reacties te lezen, haha :+

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 22:39

Ik zie mijn vriend helaas niet veel, maar elke keer als hij hier is gaat hij mee, al is het maar even dag zeggen of met reparen van de draad heeft hij me ook al geholpen :)

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 22:42

Ik heb het geluk dat ik een paarden man aan de haak heb geslagen. Aangezien ik studeer en hij fulltime werkt gaat hij niet altijd mee maar in het weekend is hij wel eigenlijk altijd mee. Ik vind het erg fijn aangezien hij beter rijdt/meer ervaring heeft dan ik (hij rijdt even lang als ik oud ben :+ ). Vind het erg leuk om samen op wedstrijd etc. te gaan.
Ik kan niet wachten tot as zomer als we gaan samenwonen en mijn paarden mee gaan naar hem.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 22:45

Mijn vriend gaat regelmatig mee! :D
Ik trof mijn paard zelfs een keer opgezadeld aan toen ik op stal kwam. Had hij gedaan! :+:

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 22:46

Mijn vriendje gaat soms mee, zo'n 1x in de maand denk ik :) Meestal omdat hij dan foto's kan maken :') Verder blijft hij op afstand, hij heeft niks met paarden haha

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 22:48

Mijn vriend gaat altijd mee naar de les als hij vrijdagavond bij mij slaapt (ik heb zaterdagmorgen les), ook gaat hij elke wedstrijd mee. Mijn vriend staat dus regelmatig aan de kant :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 22:43

Mijne af en toe, naar de lessen gaat die nooit mee, maar naar cc wel soms. Hij heeft niet zo veel met paarden.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 22:48

Mijn vriend gaat wel regelmatig mee. Toch wel handig een extra paar handen tijdens de beleerfase van mijn jonge pony. Ik vind het ook leuk om samen te wandelen (ik heb 2 pony's) ipv om en om 1 van de pony's mee te nemen.
Ook als ik op vakantie ben gaat hij zonder zeuren naar de paarden als het nodig is.

joanne2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 23:43

Toen ik nog een vriendje had was hij 3x mee gegaan
We hadden ongeveer 3 maanden ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 23:49

Wij hebben ze aan huis, mijn vriend heeft er niet zoveel mee, maar zet ze wel buiten of voert ze als ik dat vraag :))

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 23:50

Beloven schreef:
Ik moet van mijn vriend vragen wie van de bokkers ook een heel lief vriendje heeft die meegaat naar de paardjes en hoe vaak?

Groetjes

Ik prijs mijzelf gelukkig: mijn lief en mijn "knol" (.....ik ben in mijn knolletuin....) kunnen het erg goed samen vinden.
(Uiteraard heeft hij wel eigen ideeën: als ik graag op zit en gewicht rijd, met twee gram gewicht maximaal op de teugels, vindt hij dat de teugels wel achterwege kunnen blijven en het zadel ook: touwtje om de hals, hij springt er op en het gaat prima.)

Op de dagen dat hij niet werkt: ongeveer de helft.