Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSogno schreef:Ik denk dat jouw vriend groot gelijk heeft als hij zegt dat je geen paard moet gaan kopen.
Naar aanleiding van al jouw topics zou ik het je ook sterk afraden. Volgens mij heb je namelijk geen idee wat er allemaal komt kijken bij goed paarden houden. Bij een goede manege een poosje gaan lessen lijkt me veel beter voor jou. Daarnaast als je zo in de knoop zit met jezelf, is het ook niet het juiste moment.
Tytonidae schreef:xSogno schreef:Ik denk dat jouw vriend groot gelijk heeft als hij zegt dat je geen paard moet gaan kopen.
Naar aanleiding van al jouw topics zou ik het je ook sterk afraden. Volgens mij heb je namelijk geen idee wat er allemaal komt kijken bij goed paarden houden. Bij een goede manege een poosje gaan lessen lijkt me veel beter voor jou. Daarnaast als je zo in de knoop zit met jezelf, is het ook niet het juiste moment.
En serieus?Heb je nou echt al haar doorgekeken om te kijken of ze wel echt 'geschikt' is? En naar aanleiding van jouw post heb ik even een kijkje genomen en ik kan geen enkele post vinden waarin je zou kunnen opmaken dat TS ongeschikt is.
MaricoGraphy schreef:Tja wie bepaalt dat, mijn vriend omdat hij onze bankzaken regelt. Al zou ik liever het paard dan bij mij in de buut stallen. Dan kan ik er vaker naartoe als het zover is.
Geld zou geen probleem zijn want bij onze vrienden is stalling gratis en een zak voer kost ook niet veel. En hooi mag ik van hen gebruiken.
Ik wil het paard idd volledig zelf bekostigen. En deze beslissing is ook overeen gekomen maar dus pas als 1 van de 2 sterft.
Maar als ik het op een manege in de buurt zou stallen kan ik het nog makkelijk zelf bekostigen. Ik heb ook meer werkzekerheid en dus meer zekerheid van een vast inkomen.
Ik mag tevens ook mijn werkuren voor een deel zelf bepalen, als ik dan om 6 u of 7u zou starten ben ik om 15u of 16u klaar met werken en is het nog licht genoeg buiten.