Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DaisyDarling schreef:Waar: Friesland, rond Sneek.
Wat: Geen specifieke discipline, maar wel een lekker pittige 21 jarige Welsh Cob die ontzettend graag springt. Ik spring zelf niet(schijtluis en dressuurprikker 1e klas), maar pony is er dol op. Op stal is hindernismateriaal en in de zomer ook een springtuin. Ze heeft een zachte en aansprekende kop, misschien leuk voor een portfolio shoot?
Ook twee leuke (wollige) shetlanders, die voor ieder geintje in zijn. Foto's?
Ik zou zelf heel graag eens een échte buitenrit maken, dat gaat in mijn omgeving niet en ik heb zelf helaas geen trailer, een wat hoger geklassificeerd dressuurpaard rijden of eens een westernlesje volgen![]()
Eigenlijk ben ik overal voor in, mennen vind ik ook prachtig
Het aanbod mag ook rond Amsterdam zijn, daar woon ik door de week.
DaisyDarling schreef:Waar: Friesland, rond Sneek.
Wat: Geen specifieke discipline, maar wel een lekker pittige 21 jarige Welsh Cob die ontzettend graag springt. Ik spring zelf niet(schijtluis en dressuurprikker 1e klas), maar pony is er dol op. Op stal is hindernismateriaal en in de zomer ook een springtuin. Ze heeft een zachte en aansprekende kop, misschien leuk voor een portfolio shoot?
Ook twee leuke (wollige) shetlanders, die voor ieder geintje in zijn. Foto's?
Ik zou zelf heel graag eens een échte buitenrit maken, dat gaat in mijn omgeving niet en ik heb zelf helaas geen trailer, een wat hoger geklassificeerd dressuurpaard rijden of eens een westernlesje volgen![]()
Eigenlijk ben ik overal voor in, mennen vind ik ook prachtig
Het aanbod mag ook rond Amsterdam zijn, daar woon ik door de week.
Kim_Evendi schreef:Guess_NH schreef:Waar: Nijmegen, Gelderland
Wat: pittige dressuur merrie, iemand die het leuk vind mee te helpen met het beleren van een jong paard en ik heb naast mijn dressuur merrie een hele interessante ruin staan om lekker de bossen, vennen, heide en zandverstuiving onveilig mee te maken. Bosritten van 1 tot 3.5 uur.
Verder nog 2 veulens die graag geknuffeld worden voor de liefhebber.
bied maar iets aan, ik vind het al erg leuk eens met een ander paard iets te doen. Geen voorkeuren
Leuk stel paarden heb je! En Nijmegen is niet eens zo ver van Ede.
Ik heb een leuke E-pony die kan springen, waar ik endurance mee rijdt, en mocht je écht heel graag willen dan kan ik hem een keer meenemen naar Hernen voor een crosslesje.
Pb maar als je interesse hebt

DaraBariton schreef:DeEenhoorn schreef:Toch jammejammer. Ik woon bijna in het noordelijkste puntje van Nederland... (xbostonx)
Maar wel dichtbij mij zie ik. Heb in Hoorn op school gezeten
ga een dagje met bokker Gues_NH ruilen
)