Naar een muis Mn bijrijdpaard heet Muis en is muisgrijs (grullo) van kleur, vandaar de naam denk ik.
LoveChamp
Geplaatst: 29-06-14 00:05
Koper schreef:
lovechamp schreef:
efro is Spaans voor 1
Ow dat was tegen mij gezegd.....
Hippe_Hannes
Geplaatst: 29-06-14 00:38
Mijn bonte heet Pycasso, naar Picasso de kunstschilder. De vorige eigenaar vond het wel grappig, en ik ook wel.
Hannes,mijn andere paard is vernoemd naar een sneu shetlandertje die zijn vorige eigenaar eerder had. Dat werd Hippe Hannes, naar mijn nichtjes stopwoord in die tijd: Hip.
Mijn paard heet officieel Agnetha, ik heb het zelf niet gekozen. Mensen vragen vaak of ze vernoemd is naar een van de dames van ABBA, maar of dat zo is weet ik niet.
xhannaahh
Geplaatst: 29-06-14 01:03
mijn veulentje heet kiseki dat betekend wonder in het japans en ze was ook een wonder na 2 dode veulens 1 levende en dat is wel een wonder vind ik
hwn
Geplaatst: 29-06-14 01:04
Ben ooit nog fan geweest van voormalig Wimbledon-winnaar Goran Ivanisevic, en heb dan één van de veulens Goran genoemd. Paard is dan naar Nederland verkocht en daar herdoopt tot Rowan. Want Goran had dan nogal snel "Goor" als roepnaam gehad, en in Nederland is dat blijkbaar nogal een vies/scheldwoord.
eilleen333
Geplaatst: 29-06-14 01:06
Evaxxx schreef:
eilleen333 schreef:
Mijn paard heet Mone Mesia van t Witteveen. Haar moeder heet Annemone van t Witteveen en haar moeders moeder Annemieke van t Witteveen.
Mijn paardje is dus vernoemd naar haar moeder
wat schattigg
Heeft de fokker bedacht:p
Celiien
Geplaatst: 29-06-14 01:09
lovechamp schreef:
lovechamp schreef:
efro is Spaans voor 1
Ow dat was tegen mij gezegd.....
Uno is 1 in t Spaans. Efro komt denk ik van Efron, wat jonge hengst betekend
glenstorm
Geplaatst: 29-06-14 01:11
Glenstorm. Een centaur (mytisch wezen, half paard half mens) uit de film Narnia. Dit is haar wedstrijdnaam.
Naam op het paspoort is Clara, aangezien ze bont is spreekt dat voor zich
Qamar is een zwarte Arabier, en Qamar is in het Arabisch maan.
Beentjesgraven Roan is een NF, Beentjesgraven is een gebied in Overijssel waar hij vlakbij geboren is, zijn moeder is een roan.
Tot slot Bikkel, bij ons geboren als verrassing, Bikkel omdat we niet wisten dat zijn moeder drachtig was aangekocht, maar wel erg dik werd, dus tijdens dracht op dieet en extra mee laten lopen in de lessen om haar slanker te laten worden...Daarom ondanks te korten...Bikkel. Hij heeft vorig jaar zich ook een Bikkel getoond, nadat hij in het draad van de buren terecht was gekomen, is gelukkig weer goed gekomen, nu hopen dat hij zijn portie heeft gehad.
Chihiro was een naam die ik al heel lang wilde en komt van Spirited Away. Toen ze geboren werd werd dat dus de naam van mijn eerste veulen. Castiel is van Supernatural, Sheldon van the Big Bang Theory, Redbull van het lekkerste drankje dat er bestaat en omdat hij vlekken als vleugels heeft en Redbull 'geeft je vleugels'. Mello komt van Death Note, Ringo is verkocht maar hij hield van appeltjes en ringo = appel in het Japans. Heb voor mijn volgende veulens ook al deels de namen uitgekozen. Ben benieuwd wat de geslachten worden
Mijn oude verzorgpony heet Irma van de willemshoeve. Ir= van Irene Ma= van Margriet Dit zijn 2 vriendinnen van de eigenaar En de willemshoeve daar is ze geboren