Ponykamp 10 jr jongen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:50

Mama3 schreef:
Hij is eruit en gaat naar manege Hollak

Bedankt voor het meedenken en de tips!

We bewaren de overige in gedachten voor volgend jaar

+:)+ Is erg leuk, hopelijk bevalt het hem net zo goed als mijn dochters vorig jaar.

y12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:53

manege Snorrewind is erg leuk!
springen. dressuur. buitenritten. voltige. ponyvoetbal! echt leuken ze verdelen de groep in beginners en gevorderden.

punkd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:58

psc de veerkracht in Heumen. Gezellig, kleinschalig en zeer geschikt voor beginners

renatemh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:12

Mijn zoon van 11 jaar (vorig jaar 10) was naar Rijmaaran. Hij had de tijd van zijn leven met al de meiden daar.
Wordt degelijk rekening gehouden met niveau en leiding is super. Zorgt echt voor de kinderen. Ik kan alleen maar leuke ervaringen delen, en zo ook mijn zoon. WIj gaan dit jaar met zijn 2'en op trektocht met ons eigen paarden, anders was hij weer naar Rijmaaran gegaan.

Sterre98

Re: Ponykamp 10 jr jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:16

Wat leuk dat hij naar Hollak gaat! Ik ben benieuwd op welke pony hij dan gaat :). Ik heb altijd op Marcella gereden :) Super leuk paardje :). Ik hoop dat hij net zo veel plezier daar heeft als ik daar heb gehad!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 00:04

Dat komt vast goed Sterreke. Hij heeft er heel veel zin in, vandaag zei hij nog dat het niet uitmaakt als er alleen maar meisjes zijn, het ging om de paarden:-)

Renatemh, Rijmaaran ook zeker overwogen, zag er top uit maar is gewoon te ver. Wij logeren op de camping van mn ouders tijdens ponykamp. Rijmaaran is dan nog 65 km, Hollak maar 24. Gezien hij nog maar pas rijd en eigenlijk nooit uit logeren gaat wil ik liever dichtbij zijn, voor het geval dat...

Trektocht, supertof! Misschien ook iets voor ons over een jaar, of over 2 jaar:-)

Nema

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:11

Jammer dat er geen plaats meer is op manege de boschhoeve in Soerendonk. Dit kamp voldoet namelijk aan je voorwaarden. Misschien kun je het volgend jaar wel overwegen?

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:15

Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien is het al gezegd maar Manege Gasselte is echt heel leuk. Ben er zelf ook drie keer op ponykamp geweest en daarna in de begeleiding. Manege Gasselte voldoet precies aan je eisen :) Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:50

Destination schreef:
Les cheveux heeft redelijk veel kinderen in 1 week toch? Ik meende gehoord te hebben rond de 50, lijkt mij aardig massaal.

Zelf goede ervaringen met Rijmaaran, zelf ook op ponykamp geweest als jong guppy. De groepen liggen rond de 20/25 en met rijden wordt het nog weer ingedeeld naar niveau. De beginnersgroep heeft over het algemeen geen/nauwelijks galop geloof ik. Naast het rijden hebben ze ook nog andere leuke activiteiten, zoals zwemmen. san0123 @ bokt is hier ook leiding (geweest), waren gezellige weken :))
http://www.rijmaaran.nl

Nee zeker geen 50 dat past nooit, er zijn maar 3 slaapzalen (in het grote kamphuis) met een aantal stapelbedden (8 tot 12 man per kamer uit mijn hoofd) Het is wel echt superleuk ook voor de beginnende ruiter! Er wordt gekeken naar ervaring en niveau en daar worden de pony's en rijgroepen op ingedeeld. Voor nog meer info is een pbtje altijd welkom :)

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:51

Manege de Hoeve is misschien wel wat :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 12:05

bedankt voor alle tips, maar inmiddels hebben we al een keuze gemaakt en geboekt. Hij gaat naar Hollak. Maar ik bewaar het topic voor als hij volgend jaar ook wil gaan, of in de meivakantie oid.