Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spekenham schreef:bigone schreef:Als je dochter goed kan rijden dan zou ik eerder voor zoiets als onderstaande pony gaan.
http://www.sporthorses.nl/advertentie/8 ... 2InNiyKA5s
Dan is je dochter net vijftien en kan ze de Z met haar in, voordeel is dat de pony weer redelijk jong te koop komt en dan Z2 loopt, het narijden van andere pony's kun je misschien veel van leren maar een dier door en door kennen en opleiden geeft voor een jonge ruiter een toegevoegde waarde.
die pony is toch veels te klein 1.42 die gaat het het echt niet maken tussen al die grote d pony's
spekenham schreef:Nou pony is echt een eyecather die alles in huis heeft behalve dan dat rijtechnisch probleem dus zou wel erg dom zijn om het niet eerst goed uit te zoeken wat er precies aan scheelt dan meteen te zeggen doe ik niet want hij is lastig te rijden. Ik heb al veel pony's gezien maar aan iedere pony scheelt wat ook aan de toppony's waar je de volle mep voor betaald
Dus is nu de afweging of je het riscico durft te nemen , zou ik gaan kijken gaat er nog eens flink gebabbeld over worden en een complete keuring eroverheen , en stuk gereden lichamelijk is dan denk ik wel op te sporen mentaal ja daar loop je een risico.
Ben er nog niet over uit het te doen hoor toevallig net ook gebeld of ze een m2 pony wil gaan rijden zou ook een goede oplossing zijn maar ja ook die pony moet in de winter verkocht worden dus is ook weer niet ideaal.
spekenham schreef:oke kom maar op met die pony's?
Ben benieuwd.
Yvank_ schreef:Volgensmij zijn er zat pony's rond 10.000 die Z zijn en leuk zijn
Kwam toevallig deze tegen http://www.sporthorses.nl/advertentie/8 ... p/lex.aspx
Jennyj01 schreef:Ik ken wel een paard dat bij de prof vol in de staak ging. Het dier loopt nu manege lessen en is dolgelukkig. De lesklanten ook trouwens die zitten met een bigsmile in het zadel.
Maar wat ik een beetje mis 'n het verhaal is je dochter. Wat vind die ervan? Ziet zij er wat in?
Jennyj01 schreef:Ik ken wel een paard dat bij de prof vol in de staak ging. Het dier loopt nu manege lessen en is dolgelukkig. De lesklanten ook trouwens die zitten met een bigsmile in het zadel.
Maar wat ik een beetje mis 'n het verhaal is je dochter. Wat vind die ervan? Ziet zij er wat in?

russel schreef:Ess_Ramona schreef:Ik vrees dat pony stuk is.
Waarom gaat ie anders met gebreken weg? Misschien valt het op te lossen, maar straks wordt het erger en heb je een grasmaaier..
Yep.....mijn gedachte....Z2 meiden staan rijtechnisch wel hun vrouwtje.....