Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
misschien beetje overdreven maar je moet respect hebben voor alle dieren!
nicole_xx schreef:Ik ben zelf ook een penny meisje van 12 jaar, Ik heb respect voor mensen met paarden dus vind ik dat ik de paarden met rust moet laten omdat ik niet wil dat ik de paarden verpest of pijn doe, want die mensen doen hun best om hun paarden zo goed mogelijk te trainen dus vind ik dat ik dat niet moet verpesten of om het vertrouwen in de mens te verpesten. Sowieso vind ik het niet kunnen om zomaar zonder toestemming in een weiland te gaan. Ik heb altijd geleerd dat je met vragen en beleefd zijn toch altijd meer bereikt
en ga een eens een keer naar de PM !
beterschap met je knie. Is het mogelijk om met je knie een gesprek aan te gaan? denk dat het dan wel indruk maakt...
xSlvna schreef:Ik jaag hier ook wel eens de kudde (12 paarden) op zodat de paarden die ik mag rijden/verzorgen (5 stuks) hun beweging krijgen op eigen tempo en zodra ze moe worden kunnen ze aan de kant gaan staan, maar ik moet dat ook echt niet door iemand anders zien gebeuren behalve de eigenaren van de paarden die er staan, want dan zal ik flink over de rooie gaan.
Citaat:Paarden opjagen zodat ze hun beweging krijgen??? Dat zou ik dus als eigenaar niet tolereren