Maxthebest schreef:Haha, ik schrok echt toen ik las dat het een pony van 3 was, niet ingereden en dan een kind erop van 3 ZONDER CAPGeniaal
Hey, de leeftijd van de poown is onbekend! :d
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Borriee schreef:Ik zag de foto en ik dacht:"hè, waar is het paard nou?!"tsjaaa...
Geweldig dit! Echt heel leuk gedaan!
". Toen ik even goed naar de foto keek, zag de knappe pony pas
.

Maar.... Maar..... Mijn DOCHTER is 3..... Meneer Paard weet ik niet
Afstamming onbekend. Ik denk Pirelli, maar kan ook nog Dunlop zijn
geweldig bedacht!
Mij had je beet hoor, ik begon al boos te worden

) maakt me niet uit dat ik er te groot voor ben en vele bokkers het ten strengste af zouden raden omdat ik dan achter de ribben zou zitten... Ik wil er echt een!
En het plekje in de tuin is echt perfect

Dirndl schreef:Haha heerlijk, fijn dat meneer Paard zich bij jullie zo goed op z'n gemak voelt
Even iets anders, WBT grootte van de tuin, ik vind 330 m^2 toch niet heel klein hoor? Zelfs voor een echt paard, daar kun je toch een prima stal + paddock + wei op bouwen als je wilt. Dus snap niet dat mensen daarvan schrikken! 330 m^2 is groter dan het woonoppervlak van menig bokker, denk ik zo

MarjetxWin schreef:Ik las de beginpost en dacht.. O god die heeft een shetlander op de paardenmarkt gekocht, die krijgt heel bokt over zich heen![]()
Erg leuk gedaan!!![]()