Cayenne schreef:Ik zie dat veel mensen een compleet ras over een kam scheren. Er zijn ook rustige arabieren zonder enorme dish en er zijn ook KWPN'ers die alles behalve saai zijn.
Nou inderdaad, vooral in de Arabieren en KWPN'ers heb je zoveel verschillende types.
Ik ken een hele leuke Arabier, echt een tank. Heeft wel nog steeds dat stuwende in de achterhand maar verder echt een heel gaaf beest. Nouja en KWPN'ers spreekt voor zich, die heb je echt in alle soorten en maten. Saai

Yezzi schreef:Draver, Tinker, Trekpaard, Curly (Denk ik), Falabella, Tuiger en Lusitano.
Gewoon nieuwsgierig hoor, maar waarom geen Lusitano? De rest zou ik nog wel kunnen bedenken, maar kon de Lusitano niet plaatsen in dit rijtje. Ervaringen?
Dravers zijn er overigens ook in alle soorten en maten, ben dan wel benieuwd bij de mensen die het zo algemeen noemen welk type draver
Als je alleen al op Bokt kijkt zie je heel veel variaties in het "ras".
), Shetlanders (ze zijn te klein en dus moeilijk 'slank' te houden enzo) en ook geen tuigers, trekpaarden akhaltekes. Gewoon niet echt mooi enzo..