Miracle_ schreef:Mag je haar niet kopen, en bij die mensen laten staan totdat je wat spaargeld hebt opgebouwd? (Sorry als dit al gezegd is, mobiel werkte niet mee)
Ik woon redelijk bij jou in de buurt, ik weet nog wel een goedkope maar goede stal, maar is denk ik nog wel een stukje rijden. PB me maar eens als je meer wil weten.
De eigenaren hebben alles te koop gezet, paarden kunnen blijven staan totdat het verkocht is, dan krijgen de verzorgsters de eerste keus wbt paarden kopen.
Ik denk dat je met je vriend om de tafel moet. Kijken wat hij ervan vindt wanneer je een paard gaat kopen terwijl hij de grootste gedeelte van de schuld gaat afbetalen. Wil hij dat niet dan houdt het naar mijn idee op want een paard kost veel geld. Maar misschien vindt hij het geen probleem en ziet hij hoe graag je het paard wilt houden, dan denk ik dat het mogelijk zou kunnen zijn afhankelijk van hoeveel spaargeld je hebt voor dierenartskosten. Een verzekering zal voor dit paard niet mogelijk kunnen zijn dus je zal zelf de dierenartskosten volledig moeten betalen.
Mocht je geen spaargeld hebben hiervoor maar het wel willen proberen dan kan ik me daar helemaal in vinden juist omdat je zo'n goede klik hebt met het paard maar dat is imo wel afhankelijk van een aantal zaken.
Daarnaast zou ik hier niet geheel gespannen over worden wat ik wel uit de tekst haal. Het huis staat nog maar net te koop van de eigenaren van het paard, in deze tijd kan het nog een tijd duren voordat het verkocht wordt. Het is goed om erover na te denken en te kijken wat mogelijk is maar ik denk niet dat het een kwestie van weken is voordat je wat besloten moet hebben omdat het huis dan verkocht is.
Was ook wel heel verbaasd om dit te lezen, hoewel het er natuurlijk aan zat te komen. Vraag me stiekem ook wel af of er iemand interesse voor Zhanna heeft.