Julius, drie jaar alweer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:41

Sterkte Heike. Het blijft gewoon moeilijk.. De tijd gaat echt ontzettend snel zeg.. Mijn pony is ook al weer bijna een jaar overleden, maar voor mn idee ook nog echt zoveel korter. Sterkte Ach gut

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:33

Geen 3 jaar op bokt, maar heb Julius zelf ook gekend.
Heel veel sterkte Heike.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:40

Ik realiseerde het me ook afgelopen week. En de dag dat Julius overleed, staat ook voor altijd in mijn geheugen gegrift: ik boekte die dag mijn ticket naar Nieuw-Zeeland (ook in Utrecht), en 's nachts zat ik jankend achter mijn pc het verslag van Heike te lezen. Oftewel ik had iets ontzettend leuks in het vooruitzicht, en Heike ging een hele zware tijd tegemoet. Life is not fair. Scheve mond

Ik vind het nog steeds eeuwig jammer dat ik Julius nooit in leven heb gezien. Zijn 'opvolgers' Barley en Karan wel, en die zijn stuk voor stuk ook bijzonder, maar Julius was om de een of andere reden heel speciaal. Ik weet niet precies wat het was, sowieso gevoelsmatig.

Heike, ik had het je al persoonlijk laten weten, maar ook nog even in dit topic: heel veel sterkte de komende tijd. December is nu toch elk jaar weer een erg verdrietige maand voor jou. Ach gut

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:17

Ik weet het ook nog goed, de tijd van horses.nl. Het was een grote schok. Dat het alweer 3 jaar geleden is... Heel veel sterkte Heike!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 13:40

Mooi gedicht. Verwoord eigenlijk wel goed zoals het is. Niet meer aan mijn zij, maar toch hoor je nog bij mij.....

prisje_marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 13:50

sterkte
Ach gut

VoXiS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:23

Beter laat dan nooit.
Julius zal er altijd zijn, want pas als je niet meer aan hem denkt issie echt verdwenen..
Ik heb zelf heel kort geleden mijn maatje verloren, zat dan ook huilend met uithalen en wel je verhaal te lezen.
Sterkte.

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:28

egt heel erg veel sterkt Heike Ach gut
het is gewoon moeilijk om iets waar je zoveel van houd zo te verliezen Huilen
Egt heel erg veel sterkte

Merel