Sterkte Heike. Het blijft gewoon moeilijk.. De tijd gaat echt ontzettend snel zeg.. Mijn pony is ook al weer bijna een jaar overleden, maar voor mn idee ook nog echt zoveel korter. Sterkte
jacje
Geplaatst: 08-12-03 01:33
Geen 3 jaar op bokt, maar heb Julius zelf ook gekend. Heel veel sterkte Heike.
Karin
Geplaatst: 08-12-03 01:40
Ik realiseerde het me ook afgelopen week. En de dag dat Julius overleed, staat ook voor altijd in mijn geheugen gegrift: ik boekte die dag mijn ticket naar Nieuw-Zeeland (ook in Utrecht), en 's nachts zat ik jankend achter mijn pc het verslag van Heike te lezen. Oftewel ik had iets ontzettend leuks in het vooruitzicht, en Heike ging een hele zware tijd tegemoet. Life is not fair.
Ik vind het nog steeds eeuwig jammer dat ik Julius nooit in leven heb gezien. Zijn 'opvolgers' Barley en Karan wel, en die zijn stuk voor stuk ook bijzonder, maar Julius was om de een of andere reden heel speciaal. Ik weet niet precies wat het was, sowieso gevoelsmatig.
Heike, ik had het je al persoonlijk laten weten, maar ook nog even in dit topic: heel veel sterkte de komende tijd. December is nu toch elk jaar weer een erg verdrietige maand voor jou.
Jura
Geplaatst: 08-12-03 12:17
Ik weet het ook nog goed, de tijd van horses.nl. Het was een grote schok. Dat het alweer 3 jaar geleden is... Heel veel sterkte Heike!
Desiree
Geplaatst: 08-12-03 13:40
Mooi gedicht. Verwoord eigenlijk wel goed zoals het is. Niet meer aan mijn zij, maar toch hoor je nog bij mij.....
prisje_marie
Geplaatst: 08-12-03 13:50
sterkte
VoXiS
Geplaatst: 08-12-03 15:23
Beter laat dan nooit. Julius zal er altijd zijn, want pas als je niet meer aan hem denkt issie echt verdwenen.. Ik heb zelf heel kort geleden mijn maatje verloren, zat dan ook huilend met uithalen en wel je verhaal te lezen. Sterkte.
Steffiegek
Geplaatst: 08-12-03 19:28
egt heel erg veel sterkt Heike het is gewoon moeilijk om iets waar je zoveel van houd zo te verliezen Egt heel erg veel sterkte