Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
irish_lady schreef:Nou sorry hoor, maar je kunt me niet wijsmaken dat je je paard terugstuurt naar een stal waar je haar zo vandaan hebt gekregen als op die eerste foto! Dat is bijna net zo een grote dierenmishandeling als waar jij die stal van beschuldigt. Je kiest er dan willens en wetens voor om je paard naar een plek te brengen waar ze hem mishandeld hebben? Sorry, dat kan er bij mij niet in!
organisator schreef:[/quote]zijn dat je eigen accounts die je hebt
best wel veel
organisator schreef:maar bovenal blijft het wonderlijk dat veel mensen in een gastenboek schrijven om jou te steunen
en die sturen je vast een PB maar je kan mij niet vertellen wie het zijn????
zeer vaag.
verder is het zo dat we de eerste rotte appel uit ons forum hebben verwijderd om deze reden
organisator schreef:juist en dat is het punt gijsekim
naomi kan mij niet wijsmaken dat ze diegene die gereageerd hebben niet kent
in mijn eerste PB heb ik dat haar gewoon normaal gevraagd
dan komt ze met een verhaal dat het vriendinnen van school zijn
maar wat weten die van ons dan
en dan kan ze toch per PB even de naam doorgeven
wij willen namelijk niet zulke acties vanuit onze werkgroep
maar nee dat weigert ze dus
ik vraag me dan af waarom
BlueStar"]
Er zijn aardig wat reacties bij gekomen zowel hier als bij hun op de site.
Er staan dingen die je niemand gunt zelfs je vijand niet.
Ik kan niet oordelen over deze mensen, alleen de waarschuwing proberen te onthouden.
Waar ik wel bewondering voor heb is dat de eigenaren van de site de reacties laten staan.
Ik heb bij hun niet het gastenboek getekend.
[/quote]
Misschien hebben ze het nog niet gelezen:
[quote="Naomi"]
[quote="Jessie88 schreef:Ik heb een reactie neergezet in het gastenboek... maar ik vind het wel vreemd dat ze geen contact-emailadres hebben. Niet echt professioneel volgens mij... Ik weet verder niks van deze mensen, dus ik ga ze ook niet veroordelen nu, maar betrouwbaar vind ik de site niet overkomen