_Dominique schreef:Aan dat zeemeerminnentopic
Aan reacties zoals deze..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xApple schreef:Verder ben ik sowieso wel een zeurpiet dus ik kan me overal aan ergeren.
Maar het meest op de hele wereld haat ik mensen die eten en drinken en ademhalen binnen een straal van 5 meter.

AdnerB schreef:Viktor238 schreef:Ik erger mij óók aan mensen die binnen een straal van 5 meter drinken,eten en ademahalen. Maar waar ik echt niet tegen kan, is als er stro aan mij bezem blijft zitten. Vanmorgen nog heb ik hem in de sloot gedonderd, kwam er enorm vies uit. En het stro zat er nog aan....
Naja er zijn wel meer dingen maar die kan ik me zo 1-2-3 niet bedenken
xPaardjuH_ schreef:Nies_ schreef:Mensen die denken dat hun dyslexie een reden is om zo veel mogelijk fouten in een zin te maken.
Dit he!!Dat irriteert mij ook enorm, meisje in mijn klas gebruikt bij elke spel/leesfout die ze maakt het excuus: Ja sorry ik ben dyslectisch, ik kan er niks aan doen.
xnaomivdh schreef:Mensen die bijna geen Engels kunnen, die niet verder komen dan woordjes als 'hello', 'yes', 'good' etc.
Of mensen die vragen waarom je iets leuk vind of waarom je fan bent van iemand. Je wilt het dan uitleggen, wat meestal al best lastig is, maar men wil het dan niet begrijpen omdat hij/zij zijn/haar oordeel al klaar heeft.
Edit: het feit dat ze vragen waarom je iets leuk vind vind ik geen probleem, maar het probleem is wat ik daarna uitleg
(sorry als deze dingen al genoemd zijn, heb niet het hele topic gelezen)
) heb ik veel moeite met de taal engels. knetterhard schreef:xPaardjuH_ schreef:Dit he!!Dat irriteert mij ook enorm, meisje in mijn klas gebruikt bij elke spel/leesfout die ze maakt het excuus: Ja sorry ik ben dyslectisch, ik kan er niks aan doen.
Hoezo? Sommige mensen hebben er nou eenmaal meer last van?
Ik snap niet dat je daar over kunt oordelen..
EskeGirl schreef:Mensen die een taalstoornis als excuus gebruiken ipv hun best doen en dan misschien een paar foutjes maken.
savieralover schreef:ik stoor me aan kinderen die niks weten van het verzorgen van een pony en waar ouder lief ook totaal geen verstand heeft van paarden maar die toch een paard krijgen en vervolgens niet naar advies luisteren of het vervolgens weg wimpelen met te duur
eclair98 schreef:xnaomivdh schreef:Mensen die bijna geen Engels kunnen, die niet verder komen dan woordjes als 'hello', 'yes', 'good' etc.
Of mensen die vragen waarom je iets leuk vind of waarom je fan bent van iemand. Je wilt het dan uitleggen, wat meestal al best lastig is, maar men wil het dan niet begrijpen omdat hij/zij zijn/haar oordeel al klaar heeft.
Edit: het feit dat ze vragen waarom je iets leuk vind vind ik geen probleem, maar het probleem is wat ik daarna uitleg
(sorry als deze dingen al genoemd zijn, heb niet het hele topic gelezen)
Door mijn dyslexie (sorry bokt) heb ik veel moeite met de taal engels.