En jij irriteert je aan ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 14:30

_Dominique schreef:
Aan dat zeemeerminnentopic

Aan reacties zoals deze..

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:18

xApple schreef:
Verder ben ik sowieso wel een zeurpiet dus ik kan me overal aan ergeren.
Maar het meest op de hele wereld haat ik mensen die eten en drinken en ademhalen binnen een straal van 5 meter.

Jij bent mijn tweeling geloof ik haha!
Maar even serieus, het meest erge in de paardenwereld vind ik nog de mensen die een paard hebben en alles zo leuk mogelijk maken voor zichzelf en het dier dan maar laten wegrotten op stal en verwachten dat hij na weer 23 uur op stal wel weer alles braaf doet.

knetterhard

Re: En jij irriteert je aan ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:20

Aan het gezeur van zwarte piet :O

melvinrandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:27

Aan gelach tijdens tv-programma's op de achtergrond, kan me daar zóóó aan ergeren, ik bepaal zelf wel of ik het grappig vind :+
(niet van familie hoor, maar van het programma zelf :P)

En ook elke keer hetzelfde neppe deuntje, bah _O-

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:32

Ik erger me eraan als ik een liedje heel leuk vind en er dan opeens zo'n mislukte rap doorheen komt.. >;)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:32

Dat foto's nooit perfect zijn ... :(

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:41

melvinrandy schreef:
Aan gelach tijdens tv-programma's op de achtergrond, kan me daar zóóó aan ergeren, ik bepaal zelf wel of ik het grappig vind :+
(niet van familie hoor, maar van het programma zelf :P)

En ook elke keer hetzelfde neppe deuntje, bah _O-

_/-\o_

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:57

Ik erger me in de paardenwereld aan mensen die het licht in iemand anders zijn ogen niet kunnen gunnen en die achter iemand zijn rug om commentaar gaan geven en slecht praten over die persoon. Ook mensen die commentaar hebben op mijn paardenspullen irriteren mij heel hard. "Wauw dat moet veel geld hebben gekost." Of "Waar haal jij dat geld vandaan?" of "Weer naar de paardenwinkel gegaan?" Kom op zeg, laat iedereen toch lekker zijn ding doen. :')

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:02

AdnerB schreef:
Viktor238 schreef:
Ik erger mij óók aan mensen die binnen een straal van 5 meter drinken,eten en ademahalen. Maar waar ik echt niet tegen kan, is als er stro aan mij bezem blijft zitten. Vanmorgen nog heb ik hem in de sloot gedonderd, kwam er enorm vies uit. En het stro zat er nog aan.... -:(-

:')

Ja ik weet het, maar ik haat het enorm! Of als de band van mijn kruiwagen eronder uitschiet en je danmet je gezicht in de stront ligt...... Ooit eens gehad, en is echt niet fijn -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:05

Als mijn pony, nét voor ik hem in zijn stal zet, gaat lopen poepen.... Of tijdens het rijden, gaat het net zo goed en dan poept hij weer. Afstappen en opruimen dan maar, weer opnieuw opstappen blablabla.... EN: Als ik in de bak opstap en er blijft zand aan mijn laars kleven... Die beugels schieten dan steeds uit... _-:( Naja er zijn wel meer dingen maar die kan ik me zo 1-2-3 niet bedenken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:11

Tessaaaah schreef:
_Dominique schreef:
Aan dat zeemeerminnentopic

Aan reacties zoals deze..

Sorry mevrouw de zeemeermin 8)7 :')

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:14

Welk topic is dat dan?

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:14

Nies_ schreef:
Mensen die denken dat hun dyslexie een reden is om zo veel mogelijk fouten in een zin te maken.

Dit he!! -O- Dat irriteert mij ook enorm, meisje in mijn klas gebruikt bij elke spel/leesfout die ze maakt het excuus: Ja sorry ik ben dyslectisch, ik kan er niks aan doen.
_-:(

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:16

Mensen die ect schrijven ipv etc |o

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:18

Mensen die bijna geen Engels kunnen, die niet verder komen dan woordjes als 'hello', 'yes', 'good' etc.
Of mensen die vragen waarom je iets leuk vind of waarom je fan bent van iemand. Je wilt het dan uitleggen, wat meestal al best lastig is, maar men wil het dan niet begrijpen omdat hij/zij zijn/haar oordeel al klaar heeft.
Edit: het feit dat ze vragen waarom je iets leuk vind vind ik geen probleem, maar het probleem is wat ik daarna uitleg
(sorry als deze dingen al genoemd zijn, heb niet het hele topic gelezen)
Laatst bijgewerkt door xnaomivdh op 26-10-13 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:19

UMayDream schreef:

Ooooh zo herkenbaar :')

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:21

xPaardjuH_ schreef:
Nies_ schreef:
Mensen die denken dat hun dyslexie een reden is om zo veel mogelijk fouten in een zin te maken.

Dit he!! -O- Dat irriteert mij ook enorm, meisje in mijn klas gebruikt bij elke spel/leesfout die ze maakt het excuus: Ja sorry ik ben dyslectisch, ik kan er niks aan doen.

Hoezo? Sommige mensen hebben er nou eenmaal meer last van?
Ik snap niet dat je daar over kunt oordelen..

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:21

Even ontopic

Waar ik mij op stal aan erger:

Penny's die net doen of mijn paard van hun is.
Mensen die onwijs traag zijn op de spuitplaats terwijl ze zien dat er 3 mensen staan te wachten.
Mensen die denken dat een pensionstal een kinderboerderij is.
Mensen die denken dat ze een gouden pasje voor de binnenbak hebben en iedereen af snijden
Mensen die overal geld aan uitgeven maar hun gediplomeerde instructeur zwaar onderbetalen
Mensen die denken dat je met een arabier alleen maar buiten kunt rijden
Stalpersoneel dat denkt dat ze de enige zijn met verstand van paarden

Ik ben gestopt met rijden maar dat hadden jullie zeker al begrepen :+

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:24

Dat ma mij juist altijd duizenden vragen en opmerkingen moet maken op zaterdag voor het eten. Heb dan 7h gewerkt, heel veel honger en zeer prikkelbaar. Altijd op zaterdag D:

Vragen en opmerkingen stelt ze maar na het eten, maar dat heeft ze nog steeds niet door, hoe vaak ik het ook heb gezegd.

Verder is ze een schat hoor ... volgens mij heeft iedereen wel zulke dingetjes xd

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:30

UMayDream schreef:

Sorry :o.

Mensen met sokken in sandalen, erger me er echt enorm aan!
Mensen die een taalstoornis als excuus gebruiken ipv hun best doen en dan misschien een paar foutjes maken.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:34

Valerieex schreef:
waar jij je aan stoort in het paardenleven.

uuhm aan alles en iedereen.. het is echt te veel om op te noemen.. maar de meeste zijn hier al gezegd..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:50

xnaomivdh schreef:
Mensen die bijna geen Engels kunnen, die niet verder komen dan woordjes als 'hello', 'yes', 'good' etc.
Of mensen die vragen waarom je iets leuk vind of waarom je fan bent van iemand. Je wilt het dan uitleggen, wat meestal al best lastig is, maar men wil het dan niet begrijpen omdat hij/zij zijn/haar oordeel al klaar heeft.
Edit: het feit dat ze vragen waarom je iets leuk vind vind ik geen probleem, maar het probleem is wat ik daarna uitleg

Door mijn dyslexie (sorry bokt :') ) heb ik veel moeite met de taal engels.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:02

knetterhard schreef:
xPaardjuH_ schreef:

Hoezo? Sommige mensen hebben er nou eenmaal meer last van?
Ik snap niet dat je daar over kunt oordelen..

Meer last is een ding, maar
EskeGirl schreef:
Mensen die een taalstoornis als excuus gebruiken ipv hun best doen en dan misschien een paar foutjes maken.

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:05

savieralover schreef:
ik stoor me aan kinderen die niks weten van het verzorgen van een pony en waar ouder lief ook totaal geen verstand heeft van paarden maar die toch een paard krijgen en vervolgens niet naar advies luisteren of het vervolgens weg wimpelen met te duur _-:(

Daar heb ik het dus ook mee te maken..:( :+

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:06

eclair98 schreef:
xnaomivdh schreef:

Door mijn dyslexie (sorry bokt :') ) heb ik veel moeite met de taal engels.

Dat snap ik, sommige mensen kunnen er ook niet veel aan doen. Ik bedoelde eigenlijk mensen die gewoon de taal goed kunnen leren spreken maar er de moeite niet voor nemen. Of als ze iets niet begrijpen dat ze het maar laten ipv een woord op te zoeken op internet (met liedjes ofzo)
Sorry had ik er bij moeten zetten.