cashje schreef:Ik denk dat die klik met meerder paarden kan hebben, mits je daarvoor open staat.
Je kan paarden niet vergelijken. De paarden die je gaat kijken zijn niet dat franse paard..
Hebben misschien een heel ander karakter. Maar ik denk ook niet dat je opzoek noet
naar zoon "zelfde" paard. Want dan krijg je die klik nooit...
Dat ben ik met je eens. Je moet er zeker voor open staan en niet te veel vergelijken met elkaar. Het ene paard is het andere niet.
Misschien zoveel mogelijk paarden gaan bekijken, die qua leeftijd voldoen en geschikt zijn voor wat jij ermee wilt doen? Dan kom je vast een keer het juiste paard tegen!
ls de anderen maar voor het liefde gevoel maakt dat niets uit. Dus TS liefde kan wel zeker groeien als je er voor open staat. 

Vertrouwen moet groeien, maar een klik niet. Het kan altijd zo zijn dat het paard heel anders uitpakt dan nu met het rijden maar dat heeft ook te maken met verandering van plek, voer, beweging et cetera. Maar als je een klik hebt met het dier, dan voel je dat wel! Je moet jezelf even loskoppelen van het 'maar over een jaar' en puur naar het hier en nu kijken en naar jou en het paard. Heb je een klik? Wil je het paard liever vandaag dan morgen mee naar huis nemen? Dan zal je er echt geen slechte aan hebben
Ik geloof amper de verhalen van liefde op het eerste gezicht. Je moet elkaar leren vertrouwen en leren kennen zo kan er pas een band ontstaan.