Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Alleen moet je je wel realiseren dat je dan sommige dingen moet laten, minder uitgaan, minder shoppen, minder uit eten etc. want die kosten gaan dan naar je paard. Ook zul je wat minder tijd krijgen voor je vrienden, maar als je goed plant moet dit ook wel goed komen. Heel veel succes!
jetski8 schreef:Ik zit nu precies in dezelfde situatie! Ik mag mijn verzorgpaard gratis meenemen als ik volgend jaar op kamers ga en krijg dan van de huidige eigenaresse een soort buffer dat als het mij financieel of qua tijd niet lukt of als het desbetreffende paard daar niet gelukkig is ze altijd naar haar terug mag. Als alles wel lukt heb ik mazzel en mag ik haar de rest van haar leven hebben! Ik vraag mij af wat jij hebt besloten? Ik denk dat ik het gewoon ga doen! Als ik toch de zekerheid hebt dat ze altijd nog bij een goed iemand terecht kan als ik het niet red waarom dan niet? Ik hou heel veel van haar en zou haar niet achter willen laten als ik op kamers ga aan de andere kant van nederland!
. Ik heb een overzicht gemaakt met kosten en een schatting gemaakt, daarbij rekening gehouden met spaarpotje e.d.
maar het was verstandiger geweest als ik had gewacht