Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mustilove schreef:Ik weet het sorry maar de staleigenaren zijden dat dat geen kwaad doet sorry dat ik luister naar mijn staleigenaar en Ik bedoel driee keer in de week rijden maar maar 1 uur dan bv. WOE rijden za rijden 1 uur lang en dan vr 30 min dat zou toch niet erg zijn?
mustilove schreef:Ja ik rij nu woe springles met hem en zaterdag dressuurles en als ik hem zou kopen zou ik nog steeds les nemen
Kinke schreef:mustilove schreef:Ik weet het sorry maar de staleigenaren zijden dat dat geen kwaad doet sorry dat ik luister naar mijn staleigenaar en Ik bedoel driee keer in de week rijden maar maar 1 uur dan bv. WOE rijden za rijden 1 uur lang en dan vr 30 min dat zou toch niet erg zijn?
Nu ga je al van 45 minuten naar een uur. Het is wel duidelijk dat je lang niet genoeg geduld hebt voor zo'n jong paard. Zo'n jong dier kan zich ook nog niet zolang concentreren.
mustilove schreef:Ik weet het sorry maar de staleigenaren zijden dat dat geen kwaad doet sorry dat ik luister naar mijn staleigenaar en Ik bedoel driee keer in de week rijden maar maar 1 uur dan bv. WOE rijden za rijden 1 uur lang en dan vr 30 min dat zou toch niet erg zijn?
mustilove schreef:En hoe bedoelen jullie ontwetend ik ben gwn dom dat ben ik eenmaal
mustilove schreef:Oké dankje en dan als hij vier jaar is opbouwen of pas als hij vijf is
mustilove schreef:Oké dankje en dan als hij vier jaar is opbouwen of pas als hij vijf is
mustilove schreef:Jaa maarkinke ik heb juist gezegd dat ik maar 30 min ga rijden oké dus geen uur
en sorry dat ik de adviezen aan pak van alle mensen hier en mag ik dan iet opbouwen mag ik altijd maar 30 min rijden als hij vijf is mag ik toch wat langer rijden 50 min ofzo en springen hoeft voor mij echt niet wnt ik ben nu ook gestopt op de stal met springen met hem terwijl ik wel moet springen maar toch stop ik er mee
en wie zegt dat ik het paard zal nemen ik ben nu allemaal info aan het verzamelen en sorry dat ik zo reageer ma ik twijfel gwn en nog eens danku voor jullie tips van welke leeftijd dan ook en fingrolover hoe gaat het met jouw en je paarden en had je al veel ervaring
mustilove schreef:En wat dee je dan juist les nemen of gwn cht thuis en hoe ging dat in het begin e was datje eerste pony?