marahorse schreef:ja ik vind het ook raar dat ie geen doorgezakte rug ofzo heeft, dna is hij er ngo goed uitgekomen. de zadelpasser is tevens ook oestheophaat bij de paarden en heeft niks gevonden. ik vind persoonlijk wel dat hij. verbeterd is in zijn gedrag, hij is pas van deze zomer van mijn vriendin, ervoor was het erger, veel erger!
He een doorgezakte rug krijgen de paarden meestal pas op latere leeftijd, ook als de rede te vroeg inrijden is geweest duurt het nog jaren voordat je de schade hiervan ondervindt.
Ik heb de foto net beken en vind het en hele leuke pony om te zien (over het tuig ben ik zeer zeker niet te spreken, ) en dat kan het ook best worden, maar dan moet je jezelf een tijd op de 2 e plaats zetten en de pony veel tijd gunnen, dit is niet iewts wat je binnen enkele weken.maanden opgelosd kunt hebben en begeleiding (bv, fysio) kan ook geen kwaad.
Ik geloof graag dat het nog erger was als ik die verhalen zo lees, tjonge jonge zeg, wat een oliebollen zijn dat geweest, maar met deze conclusie help je de pony niet, daar moeten jullie nu aan gaan werken en dat kost veel tijd en rust.
veel succes!