Mijn puppy, Binky

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:50

Hij is echt super Maaike.......wat een schatje zeg.
Als je nog een keertje bij mij langs komt neem je Binky dan mee???.......Vigo vind hondjes namelijk heeeeeeel erg leuk *grin*......en volgens mij heeft hij een heeeeel hoog knuffel gehalte!!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:50

Ik zie nergens dat Gabyfredde (schrijf ik het goed Tong uitsteken) Maaike aanvalt. Ze heeft alleen geen goed gevoel bij de fokker van Binky. Ze geeft nog duidelijk aan dat ze het een leuk hondje vindt.

Feit blijft dat het een kort staartje is, gecoupeerd of niet. Voor een Jack Russell is het te kort. Ook is de kleur grijs niet voorkomend binnen het Jack Russell ras. Hiermee val ik helemaal niemand aan (laat ik dat even duidelijk maken!), alleen zet ik wel mijn vraagtekens bij het ras van Binky. Verder vind ik het een erg leuk hondje, begrijp me zeker niet verkeerd Lachen
Zou ook helemaal niets uitmaken of het nu wel of geen JR zou zijn, of wel? Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:30

Maaike schreef:
Mayo -> moet je wel een ruime binnenzak hebben Haha! Hij past namelijk net niet bij mij

Neem wel een rugzakje mee Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:37

JR's worden tegenwoordig ook gewoon zonder staart geboren hoor,
pas nog een nestje gezien waarvan de ene helft een lange staart had en de andere helft een korte.

Ik vind Binky supercool

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 08:39

gabyfedde schreef:
Maar waarom wordt het dan Jack Russell genoemd???
Foutjes heb je natuurlijk altijd (zoals de oren zoals jij noemt), maar een fokker die staarten coupeert (boer of broodfokker) fokt echt niet met goedgekeurde ouders. Om over Patella Luxatie maar niet te spreken.
Ik kan me niet voorstellen dat Binky netjes ontwormd en geent zal zijn. Fokkers die illegaal de staarten couperen (dierenartsen doen het niet, dus fokker doet het zelf) nemen het meestal niet zo nauw met de gezondheid. JR's zijn heel populair en als de pups op JR's lijken zijn ze al gauw geld waard. Daar draatit het bij deze fokkers om!

Ik vind jou reacties erg gecoupeerd zeg!
Beetje triest trouwens ook, is iemand blij met een hondje, doe jij zo.
Weet je, ik ken het hondje en ook de mensen van wie die is geweest. Het hondje heeft helemaal geen gecoupeerde staart!, is wel geent en ontwormd want er is een boekje bij vervolgens zijn dat helemaal geen broodfokkers want dan hadden ze wel meer gevraagd voor zo'n schattig hondje!
Want schattig is hij! Prachtig getekend en de kleur is al net zo prachtig! Heel bijzonder. Ik heb zelf ook een Jack, ook van een boerenfokker(papieren zeggen mij namelijk helemaal niets) en die was ook keurig ingeent en ontwormd. Dus zo zie je maar dat jou stelling helemaal niet op gaat.
En waarom zou je een Jack geen Jack noemen als hij er wel op lijkt? Wat is daar het probleem?
Wij hebben ook Berners(van een zeer erkende fokker) dus met papier, alleen omdat deze mensen heel goed en bewust fokken met deze honden. Er zijn er HELAAS erg veel die dat niet doen, dus voor het geld, al deze honden worden overigens ook Berners genoemd. Terwijl er aan de tekening veel hapert.

Over een paar weken krijg ik weer een puppy Berner Sennen! Ik heb onze Boots laten inslapen een jaar geleden. Straks zijn ze dus weer met zijn drietjes, Berner Bassie, Jacky Snoopy en de baby Simba!

Sorry Maaike, je hebt een schitterend hondje, geniet er maar lekker van!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:07

aaaaaah wat eeen scheetje! echt zooow schattig! Lovers ...als je hem kwijt wilt he, dan kan ie wel bij mij terecht Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:52

En hoe ging dat met Chavez samen? Of is die er niet bijgeweest? Die twee van ons vonden het maar erg vreemd en Binky maar kijken waarom ze hem nou niet leuk vonden. Onvoorstelbaar toch?

Ik moet wel zeggen dat ik denk dat het maar een iel ding zal blijven, onze Terry was op die leeftijd al veel meer 'hond'. Maar ja, er zijn ZOVEEL typen hondjes die Jack Russel genoemd worden tegenwoordig. Zo vinden wij onze Terry veel meer JR dan Remey, maar dat doet niets aan de hond af. Er wordt heel simpelweg teveel doorgefokt met de JR, erg jammer... Ik ben het op veel fronten wel eens met gabyfedde, jammer dat ze zo aangevallen wordt op haar uitspraken.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 10:01

Chavez is er nog niet bij geweest, komt wel als Maaike hier weer een keer komt met m. Ik verwacht dat het wel goed zou gaan. Bink is idd wat klein en iel voor (nu) 11 weken maargoed hij hoeft van mij ook geen reus te worden.
Ik vind m geweldig.

haha Apollo -> gelukkig wil ik hem niet kwijt en mocht ik dat wel willen, is er inmiddels een wachtlijst van mensen die hem wel willen hebben Haha!

LadyVal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 12:21

LadyVal"]
[quote="gabyfedde schreef:
maar een fokker die staarten coupeert (boer of broodfokker)[ color=red]jij valt niet aan maar zecht dat ze binky bij een boer of broodfokker weghheeft...nu is niet eens elke boer een broodfokker dus die snap ik niet helemaal[/color]fokt echt niet met goedgekeurde ouders. connclusie door jou getrokken is dat Binky dus geen goedgekeurde ouders heeft Om over Patella Luxatie maar niet te spreken.
Ik kan me niet voorstellen dat Binky netjes ontwormd en geent zal zijn. alweer iets wat je niet aan z'n staart kunt zienFokkers die illegaal de staarten couperen (dierenartsen doen het niet, dus fokker doet het zelf) nemen het meestal niet zo nauw met de gezondheid. JR's zijn heel populair en als de pups op JR's lijken zijn ze al gauw geld waard. Daar draatit het bij deze fokkers om!duss.... de fokker van binky deed het alleen om het geld?hij ziet er anders prima gezond uit, heeft lang genoeg bij zijn moeder kunnen drinken en heeft een prima baasje gekregen.

uuh jij valt maaike niet aan...??
[/quote]

XoNo > vind je dit geen aanvallende texten xono?

Jurga > Ze heeft op sommige flakken ook wel gelijk... over de Jack Russell in het algemeen. Ik vind alleen niet dat je met zulke teksten bij Maaike moet wezen, zij heeft de pup immers niet gefokt maar opgevangen!
Binky heeft dus erg veel geluk gehad met zo'n baasje anders was ie misschien wel bij broodfokkers of handelaars terecht gekomen.
Als je met zulke feiten gaat komen dan moet je bij de fokkers zijn die echt zonder goedgekeurde ouders etc. fokken.
Want alle boeren die fokken worden hier door haar ook over 1 kant gehaald door ze op 1 lijn met broodfokkers te zetten.
Erg raar, wat is er nou mooier dan een nestje pups die opgroeid in een super omgeving.
Ik persoonlijk kocht mijn pup liever van een boerderij dan een flat.

Gabyfedde > Op jou zou ik niet meer reageren...dus wat je op het forum leren kunt moet je zelf maar bedenken of komen bekijken.