mamavrend schreef:Jeetje zeg ik reageer niet zo heel vaak, maar zo af en toe heb je dingen die je verkeerd schieten!
Hoe kunnen we met goed fatsoen hier over oordelen of over andere ouders die de kinderen laten rijden op een jonge leeftijd.
Wat hebben we de wijsheid toch allemaal in pacht.
Elke ouder wil het beste voor de kinderen.
Alleen gebeuren er soms dingen die helaas niet meer terug te draaien zijn. Maar dat zegt niets over de ouders.
Ik heb zelf ook 2kinderen en ook al zou ik ze het liefste in een gouden kooitje stoppen, dat gaat niet.
Mijn jongste (7) heeft ook een eigen pony is het gevaarlijk ja het zal best maar maar mijn zoontje van 9 moet 2 x per week op de fiets een paar km fietsen naar school en ik persoonlijk vind dat gevaarlijker.
Leven en laten leven. Laat andere mensen in hun waarde.
Calice blijf aub die schattige foto's plaatsen van je kereltje en zijn poown, ook al reageer ik niet ,ik geniet er altijd van.
goede!
tich jaar geleden zagen mijn ouders hoe gelukkig ik werd op en om de pony's. moet je dat je kind onthouden omdat het te gevaarlijk is?
je kind goed beschermen (juiste kleding cap, schoenen en nmi ook een BodyProtector!) dat is in mijn ogen een must als het dan die keus maakt op zo'n jonge leeftijd!