overval :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:37

Verschrikkelijk zeg..

Overvallers in je eigen huis waar je je veilig hoort te voelen. Ze moesten eens weten wat voor impact dat op iemand heeft.
Super trouwens dat je vader zo goed bij was om meteen 112 te bellen. Petje af! OK dan!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 12:39

Allemaal bedankt voor jullie steun!

Het is allemaal nog zo vaag, nu ik erover terugdenk.

Ik ben zó trots op mijn vader! Hij gaf niet toe aan de eisen van de daders, die een stuk jonger waren. Het nu eenmaal niet zo'n type die zich makkelijk over geeft.

Mijn vader was blij dat wij op dat moment niet aanwezig waren. Wie weet hoe de situatie dan geëscaleerd was....

Hij houd zich erg groot, maar ik merkte gisteren aan hem dat het hem (uiteraard) wel degelijk raakte. Hij bleef het verhaal maar vertellen.

De buren zullen ook wel hebben gedacht: staat er ineens een heel arrestatieteam in onze achtertuin Haha!

Ik ben erg dankbaar dat het zo is afgelopen. Ze bedreigden mijn vader immers toch met een pistool en dat ze een tv op zijn kop zouden kaopt gooien. Dan is een vuistslag toch een meevallertje.

Inderdaad: hulde aan het kordate optreden van de politie hier in de Hoeksche Waard! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:51

Jemig, wat een ellendig avontuur, maar wat is je pa een topper dat hij het zo aangepakt heeft zeg, echt superslim en heel dapper.
Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat ze nog wel lekker kunnen slapen de komende tijd. Wie weet geeft het een veilig idee om wat grote, bloeddorstige honden erbij te nemen?? Van het type *vreet alles op wat hier niet hoort*?

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:53

Jezus, dat is schrikken zeg... Wel hartsktikke goed van je vader dat ie zo te werk is gegaan... Ook erg fijn dat de politie in zo'n korte tijd ter plaatse kon zijn.... Ik weet nog goed hoe ik onder de indruk was van een inbraak bij ons thuis terwijl er niemand was...dit gaat je echt niet in de koue kleren zitten.. Veel sterkte voor jullie allemaal!

Onbegrijpelijk hé, dat er van dit soort tuig rondloop, die het gore lef hebben om zo iemand te intimideren.... Ik bied hierbij mezelf en mijn paard aan om die gasten te vierendelen Knipoog

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:53

Jeetje wat een verhaal zeg!!!! Verschrikkelijk. Wat een poedersuiker! In iedergeval jammer dat er zulke mensen bestaan!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je vader erg geschrokken is, en jullie natuurlijk ook! Ik zou denk ik voorlopig niet eens alleen thuis durven zijn! Veel sterkte!

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:14

Hoi Tyrza,
jeetje wat een verhaal zeg! Dit zijn van die situaties waar je van denkt, dat overkomt mij toch niet! En zo wordt je weer in de realiteit geplaatst. wat mensen al in staat zijn om een beetje geld! Dat is echt heel erg! Wat is jou vader dapper geweest en dat hij de politie nog heeft gebeld en niet in paniek is geraakt! En godzij dank is het goed afgelopen. Het zal hem nog lang heugen. maar wat wel verzachtend is het feit dat ze gepakt zijn!!!! Anders is het nog erger als ze nog gevlucht zijn ook!
Heel veel sterkte met alles voor je familie en jou.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:55

Hé bah,wat een verhaal..Knap van je vader hoor,petje af!
Hopen maar dat die bivakjes lang tussen de zelfde muren zullen vertoeven..Sterkte !

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:47

Jeetje wat een eng verhaal! Dit is iets wat je in films ziet, maar je denkt dat t jezelf niet zal overkomen....
Dat er zo'n stelletje gekken bestaan Scheve mond
Sterkte voor jou en de familie!

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:01

ik heb het nog gelezen op teletekst bij rijnmond tv

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:40

Jeetje wat verschrikkelijk!!
Je vader en de rest van de familie ook zullen zich wel rot geschrokken zijn!
Veel sterkte

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:41

Knap dat je vader zo heeft gereageerd!
Veel sterkte!!

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:27

Wat een super dat je vader zo rustig is gebleven en TOPPIE van de politie dat die zo snel bij jullie thuis waren om ze te arresteren.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:34

Wat doodeng zeg! Scheve mond
Gelukkig is het goed afgelopen, brr... Scheve mond

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:35

Jeetje wat een verhaal!! Obgelovelijk. Begint hier steeds mee rop Amerika te lijken zeg. Ik vind het echt heel cool van je vader en ongelovelijk goed van de politie dat ze zo vlug ter plaatse waren!!!

Jeetje veel sterkte
Ik denk dat jullie goed gaan kijken naar preventie, want ik denk dat je zoiets noooooit weer wil meemaken. Daar houd je echt nachtmerries aan over!

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:50

Jeetje zeg wat erg!!! Bloos! Wel een dappere vader heb jij zeg!!! OK dan! En een goeie zet met die telefoon!! Echt goed!! Ik hoop dat jullie al een beetje van de schrik over gekomen zijn. Bij ons in Baarle Nassau (ons 2e huis waar we ieder weekend komen) is er ingebroken!! We gaan er vanavond een weekend naartoe. Kijken wat er gestolen is, ben echt benieuwd en ik hoop niet veel. Scheve mond Mijn paardenspullen lagen ook daar, en ja, je hebt van die dieven die zulke dingen toch maar meenemen. Verdrietig Huilen

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 23:00

De schrik is nu al aardig gezakt. Zowel bij mij als mijn ouders. We beseffen dat ze een willekeurig huis hebben uitgezocht. Het mistte nogal en we zitten net buiten het dorp. Het is een aardig groot huis van mijn ouders, dus ze dachten vast een grote slag te slaan. Beiden kwamen uit de steden Rotterdam en Delft. Typisch voor dergelijke dieven dat ze dan naar "rustiger platteland" trekken, vanwege het vertrouwen van de mensen en het niet snel ter plaatse kunnen zijn van de politie daar. NOT dus Haha!

Politie was er eerder dan ze dachten, hihi! Net goed!

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:06

Wow, ik heb bewondering voor je vader OK dan!
Dit is echt niet een blije actie van die klanten Ik denk dat het veel scheelt bij de verwerking dat ze gewoon op heterdaad betrapt zijn en de kans groot is dat ze voorlopig vast zitten.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:07

Sjee, wat een vreselijke avond voor je vader en voor jullie!
Ontzettend slim en dapper is die paps van jou OK dan!

Sterkte!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:13

Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!! Maar je vader is idd heel slim geweest om de telefoon onder de tafel te leggen! OK dan! hopen dat de daders goed gestraft worden!!!! iig heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Vendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:32

Jemugh!
Nou dat is balen dat '112 weekend' van de buis is... had ik eindelijk eens kunnen zien welk gezicht achter Tyrza en haar familie zit... Haha!

Wat heeft die pa van jouw een reuze engel op zijn schouder! OK dan!
Brrr wat een rotervaring en wat slim van je pa en meneer agent. Eindelijk weer eens wat goeds over belasting-slurpend-blauw! Ik ben diep onder de indruk...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:08

Haha 1-0 voor jouw papa en de politie. Is toch een schande, ik vind het echt niet te begrijpen, wat denken die mannetjes nou?

Ik hoop dat ze een zware straf krijgen en ze hun lesje leren. EN dat je vader er snel overheen komt ( en jullie natuurlijk ook). Sterkte en een pluim voor je vader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:06

Oh en Tyrza, wil je nog even tegen je Pap-de-Held zeggen dat het bij geen enkele wet verboden is om met een honkbalknuppel naast je bed te slapen Lachen.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 01:08

En zo ja, dan doen we er een grote strik omheen. Was het een cadeautje die toevallig ind e buurt stond.

Maar we gaan wel maatregelen nemen hoor: meer verlichting, een grote enge hond en camera's.

Maar hoe je het went of keert, het blijft moeilijk om mensen buiten te houden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:18

Het is inderdaad heel erg moeilijk om mensen buiten te houden als ze echt naar binnen willen. Daardoor word je dus ook gedwongen om keuzes te maken mbt beveiliging en als je dat dan toch doet, dan maar meteen goed. Dat heb ik dus ook gedaan en het geeft je een veiliger gevoel.
Zo heb ik deurkettingen met ingebouwd alarm, zodra er spanning komt op de ketting, gaat dat ding lawaai maken en dan ben je in ieder geval wakker.

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:28

iehl, de wereld word met de dag enger Scheve mond
Je vader heeft wel heel goed gehandeld zeg! OK dan! Hopelijk is dit een goede straf voor die gasten! Ik wens je moedige vader en de rest veel sterkte!