Wat een leuke reacties! Ze zou zaterdag gekeurd worden maar toen ik aankwam op mn werk hebben we meteen een paard moeten opladen en naar de kliniek kunnen brengen dua de keuring is helaas niet door kunnen gaan. Misschien deze week als de dierenarts dan kan
een paard van 11 is zeker niet perse oud. Kunnen nog een flink aantal jaren mee.
Wel zou ik met jou ambities (nog iets leren en springwedstrijden willen rijden) wel gaan voor een paard met wedstrijd of anders aantoonbare ervaring. een 11 jarig die nog nooit iets gedaan heeft zou ik dan weer niet zo snel kopen met jou doelen voor ogen. Je schrijft niet hoe dat zit met dit paard.
Als dit paard nog niets gedaan heeft in zijn leven zou ik gaan kijken voor een 7-8 jarige. Daar zijn de scherpste kantjes van af.
Ik heb mijn 19 jarige merrie 6 jaar geleden gekocht, toen was ze dus 13. Ze is nog net zo gek als toen en ik merk nog weinig van het ouder worden. Dus als het paard goedgekeurd word, gewoon doen als je dat wilt.
Joliieeenn
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-13 11:52
Hier is ze dan! Ze is goedgekeurd en gezond!
Cap had ik even af voor de foto's!!
Laatst bijgewerkt door Joliieeenn op 11-08-13 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Snelverter
Geplaatst: 11-08-13 11:53
11 jaar klinkt natuurlijk ouder dan het werkelijk is! ik zeg doen als het goed voelt!
Ga eerst eens op dat paardje rijden, die Ramiro. Voel haar aan en kijk en wacht hoe ze reageert. Als jij dan denkt dit klikt, en hier kan en durf ik verder mee, nou dan is het toch klaar? Enne 11 jaar is niet oud, ze heeft misschien ervaring en dat rijd (denk ik) fijner dan een jong paard zonder ervaring. Plezier staat voorop en misschien heb je van dit paard meer plezier dan een jong paard. succes met kiezen.
Sorry hoor, wist niet dat je haar had gekocht! Kom ik weer aan met een late reactie, maarre Mooi paardje, ziet er geweldig uit. Veel plezier met jullie twee
Mooie dame hoor! daar kan je nog een leuk veulentje mee fokken.
Alicex
Geplaatst: 14-08-13 18:25
11 jaar is helemaal niet oud inderdaad! als je het toch al zo'n super leuk paardje vind zou ik het gewoon doen! een van mijn vriendinnen heeft laatst ook nog een paard van 11 gekocht, waar ze ook mee op wedstrijd wil gaan enzo!
Tinky12
Geplaatst: 15-08-13 05:50
Ziet er uit als een fijn paardje veel plezier met deze knappe dame.