Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dit was bailando toen die best wel mager was
Ik op Bailando gisteren
Knappe Bailando
ik met bailando knap paardje
haha

)
)

behalve vrijheidsdressuur bijde geen geduld 
want mis alle leuke dingen met mijn lieve jongen
, toen we naar de mac gingen met het karretje, naar het strand de eerste x. De wedstrijden die we reden.. eigenlijk was alles geweldig
en is het nogsteedds 

Myrnaaa schreef:Manege/lievelingspaard waar ik een ongelofelijke klik mee heb
Volledige naam: Gewoon Vanny denk ik xd
Roep naam: Vanny, voor mij: Vannopanno, Schatje, Aap, Van
Soort training (hiermee bedoel ik bv. springen, (vrijheids)dressuur, enz..): Vrijwel alles
Ras: Hmmm niet echt een idee
Kleur: Vos
Hoogte: 1.65 m
Leeftijd: Weet ik niet
Wat je wilt bereiken als alles kon?: Haar kopen en een echt goede band opbouwen. Samen aan endurance gaan doen en vooral haar veel liefde geven en elke dag in mijn armen kunnen houden![]()
Een speciaal, leuk of grappig moment samen?: De laatste rit was voor mij erg bijzonder, ze luisterde echt heel braaf en het leek alsof ze het voelde dat het het laatste moment samen was en ze was zo lief
FOTOOOOO:
[ Afbeelding ]
.
. Nee, wat ik wil bereiken is dat onze band alleen maar sterker wordt dan dat hij al is.
?!".
:
Kyarahh schreef:Volledige naam: Fokkerhutte Abel
Roepnaam: Abel, appie, ezel, paard, poonie.
Soort training (hiermee bedoel ik bv. springen, (vrijheids)dressuur, enz..): Dressuur, springen, buitenritten, vrijheidsdressuur.
Ras: Connemara x NRPS
Kleur: Bruin
Hoogte: 1.52
Leeftijd: 8
Wat je wilt bereiken als alles kon?: Haha, olympische spelen ofzo. Nee, wat ik wil bereiken is dat onze band alleen maar sterker wordt dan dat hij al is.
Een speciaal, leuk of grappig moment samen? Pff, zoveel! Onze eerste duinrit was erg gaaf, en het feit dat we afgelopen zondag 201 punten haalden terwijl we pas net in het L2 zitten maakte me ook heul blij. Maar het grappigste moment was dat ik een keer bij hem in de stal zat, en meneer stond hooi te eten. Gooit hij plotseling een hele pluk hooi over mij heen: "Hier baas, ook een hapje?!".
Foto die het beste weergeeft hoe we zijn:
[ Afbeelding ]