Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

moyra schreef:Lasca_1987 schreef:
Moest ik toch effe quoten... kwpn is geen ras maar een stamboek
Ik weet heel goed dat het een stamboek is en geen ras maar ik vind warm bloed paarden sowieso niks.
Dus heb gewoon het stamboek naam gebruikt

Geryon schreef:ZeSteigert schreef:Dravers, KWPN en Tuigers.
Dravers omdat ik ze gewoon niet mooi vind, KWPN ook en Tuigers eigenlijk ook...
Hoe kan je nou KWPN'ers in het algemeen niet mooi vinden?!![]()
Ze zijn zo ontzettend verschillend allemaal.
Geryon schreef:ZeSteigert schreef:Dravers, KWPN en Tuigers.
Dravers omdat ik ze gewoon niet mooi vind, KWPN ook en Tuigers eigenlijk ook...
Hoe kan je nou KWPN'ers in het algemeen niet mooi vinden?!![]()
Ze zijn zo ontzettend verschillend allemaal.

)
Met sommige paarden heb je gewoon een klik, onafhankelijk welk ras het is!
M_D_H schreef:Leorah schreef:Ik heb serieus nog nooit wat moois aan een (s)tinker ontdekt.. grof hoofd, veeeeel haar, absoluut niet mijn smaak qua aftekening.. nehh..
Ik heb een zwarte met een absoluut geen grof hoofd...
Veel haar... Tjah, dat kun je scheren
Niet dat je die nou op elke hoek van de straat tegenkomt, maar het gaat om het idee. HorseTopShop schreef:Nou daar gaan we....
Er is niet echt een bepaald ras waar ik niks mee heb. Vind de meeste wel leuk.
Alleen die standaard bruine paarden met zwarte manen en staart heb ik nooit wat aan gevonden. KWPN-ers noemen ze ze vaak. (Al is dit geen ras)
En merries heb ik ook niks mee. Wat je altijd hoort over de hengstigheid. Dat gemiep met die merries.
Ochtjee, en toen was ik op zoek naar een nieuw paard. Kom ik thuis met een donkerbruine merrie met zwarte manen en staart![]()
Helemaal hoteldebotel op dat meisje
Ik vind elk ras leuk. Maar niet elk paard...
Zo heeft iemand die ik ken 2 tinkers. Beide zijn het domme, lompe, onopgevoede en lelijke paarden. Maar ik ken nog iemand die ook een tinker heeft en die is echt geweldig.
Bij mij is het dus niet ras gebonden, maar paard gebonden
Kirsha schreef:M_D_H schreef:
Ik heb een zwarte met een absoluut geen grof hoofd...
Veel haar... Tjah, dat kun je scheren
Sowieso zijn er verschillende types die echt niet allemaal evenveel haar hebben. Zoek maar eens een Scudder opNiet dat je die nou op elke hoek van de straat tegenkomt, maar het gaat om het idee.